אופטיקה עיניים פתח תקווה

עדשות א-ספריות-דקות וקלות להפליא

בעלי מרשם גבוה במשקפיים? תתחילו לחייך, העתיד כבר כאן!
יש בפנינו בשורה משמחת לכל מרכיבי המשקפיים עם המרשמים הגבוהים (מעל 5) – מספרים עם עדשות עבות שגורמות להרבה אי נעימות, לעתים מבחינה אסתטית ולעתים מבחינה פיזית בשל הכובד על האף.

לא צריך לסבול יותר!

עדשה דקה יותר – בכל פעם שרוכשים משקפיים חדשים חוזרת על עצמה ההתלבטות בנוגע לעובי העדשות שיתקבל בקצה, בעדשות מינוס ועובי עדשות במרכז המרשם בעדשות פלוס.
גודל עיניים טבעי יותר – אם שמתם לב!. בעדשות מינוס רגילות במספרים גבוהים העיניים המשתקפות מבעל לעדשה קטנות יותר ואילו בעדשות פלוס במספרים גבוהים, העיניים המשתקפות מבעד לעדשות גדולה יותר. אך לא עוד!
הודות לטכנולוגיית אופטיקה מתקדמת, ניתן כיום לייצר עדשות א-ספריות המיוצרות עם קימור שטוח בהשוואה לעדשות הרגילות. בעדשה רגילה, הקימור הקדמי של העדשה הוא במבנה כדורי (ספרי) בצורת כדור החתוך לשניים. לעומת זאת, בעדשה א-ספרית מבנה הקימור הקדמי מורכב יותר: הוא נעשה שטוח יותר באופן הדרגתי ממרכז העדשה לכיוון השוליים, וכך העדשה המתקבלת הינה דקה להפליא עם פרופיל צד דק באופן מיוחד.
ובנוסף! בעדשות אלו גודל העיניים נראה טבעי יותר מבעד לעדשות.

עדשות ראיה חד-מוקדית א-ספריות-דקות וקלות להפליא

למעשה רוב העדשות הא-ספריות הן עדשות באינדקס גבוה: 1.6, 1.67 ו 1.74. כך שהשילוב בין מבנה עדשה א-ספרית לאינדקס גבוה, מאפשר לנו לקבל עדשה דקה יותר.
בין אם מדובר בעדשות לקצרי רואי (מינוס) ובין אם בעדשות לרחוקי רואי (פלוס) – הן יבטיחו לך עדשות דקות יותר, בעלות פרופיל צר יותר וקלות יותר באופן מאוד משמעותי.

עדשה א-ספרית – מושלמת לבעלי מרשם פלוס

בעדשות עם מרשמי פלוס גבוהים, ההבדל בעובי העדשה המתקבלת הוא דרמטי. עדשות רגילות במרשם פלוס גבוה הן מאוד עבות במרכז ודקות בקצה מסביב.
מנגד, בעדשה א-ספרית, ייצור העדשה נעשה עם קימור עדשה שטוח יותר באופן משמעותי כך שהעדשה המתקבלת תהיה דקה וקלה בהרבה מהעדשה הרגילה והרבה פחות תבלוט במרכז המסגרת.

משמעותי גם לבעלי מרשם מינוס

מאחר שבמרשם מינוס העדשה דקה באמצע ועבה יותר בקצה מסביב, אפקט העדשה הדקה של העדשה
הא-ספרית במרשם מינוס יהיה פחות משמעותי בהשוואה לעדשה המקבילה עם מרשם פלוס. אך כמובן שעדיין נקבל הפחתה משמעותית ביותר של עובי קצה העדשה, בהשוואה לעדשה רגילה.

בעל מרשם גבוה ותמיד חלמת על מסגרת גדולה?

בדרך כלל, בעלי מרשם גבוה במשקפיים נאלצו עד היום להסתפק במסגרת קטנה כדי למנוע עובי עדשה רחב מדי ומשקל בלתי נסבל – דבר אשר מצמצם ומגביל אותם מבחינה אופנתית, ולא מאפשר להם למקסם את אפשרויות הבחירה שלהם. אבל אנחנו באופטיקה עיניים חושבים מחוץ למסגרת…! – עדשה א-ספרית היא הפתרון כי היא מאפשרת גם לבעלי מרשם גבוה ליהנות ממסגרת גדולה ומסוגננת לפי בחירתם, ללא חשש ממשקל כבד או מעובי יתר.

חדות ראייה כזו עוד לא ראיתם…

בעדשות ראייה רגילות במספרים גבוהים, נוצרים עיוותים בראייה כאשר מסיטים את המבט החוצה ממרכז העדשה לכיוון ימינה, שמאלה, למעלה או למטה.
לעומת זאת, המבנה האופטי של העדשה הא-ספרית מפחית את העיוותים הנ”ל עד לכדי העלמה טוטאלית שלהם, ומעניק שדה ראייה היקפי רחב יותר ונקי יותר.
הידעת? הסיבה לעלויות הגבוהות של העדשות במצלמות מקצועיות היא שעדשות אלו מעוצבות גם הן במבנה שמספק שדה ראייה היקפי ללא עיוותים.

לראות ולהיראות טבעי

עדשה רגילה עם מרשם פלוס גבוה יוצרת אפקט הגדלה, שמציג את העיניים של מרכיב המשקפיים גדולות יותר וקרובות יותר למתבונן מבחוץ, דבר שלרוב מתבטא ב”עיני פרה”.
בדומה לכך, עדשה רגילה עם מרשם מינוס גבוה יוצרת אפקט הקטנה, שמציג את עיניי מרכיב המשקפיים כ”עיני חזיר”.
מנגד, עדשות א-ספריות מפחיתות את אפקט ההגדלה ואת אפקט ההקטנה הלא רצויים. כך שגם מרכיב המשקפיים רואה את העולם בצורה טבעית יותר, וגם העיניים שלו נראות טבעיות יותר עבור מי שמתבונן בו.

לראות ולהיראות טבעי

הזמנה בייצור

את העדשות בעיצוב א-ספרי ניתן להזמין כעדשות ייצור בלבד, עבור מרשמי פלוס ועבור מרשמי מינוס.
ואף על פי שחומר הגלם הוא עם אינדקס גבוה, בהזמנה מיוחדת ניתן להזמין גם באינדקס רגיל.

הזמנה של עדשות א-ספריות עם חוסם קרינה אור כחול וציפויים מיוחדים

באופטיקה עיניים ניתן להזמין גם עדשות א-ספריות עם חוסם קרינת אור כחול. מדובר בחסימה מקסימאלית של nm430 ננומטר, המובנית בתוך חומר הגלם של העדשה, בנוסף לחוסם קרינת UV, וכל אלו משולבים עם סדרה של 7 ציפויים איכותיים מתקדמים לשמירת העין והעדשה מפגעי הזמן והטכנולוגיה, בשיטה הייחודית BLUE4SAFE, כעדשות ראיה שמש, ציפוי שקוף ועוד.
העדשות המדוברות בשיטת BLUE4SAFE , הינן עדשות ייחודיות, באיכות פרמיום, הזמנת חו”ל, המשווקות בלעדית דרך אופטיקה עיניים-פ”ת. זה ממש על קצה המזלג, קראו עליהן כאן .

לייעוץ חינם חייגו 077-8050740
או פנו בטופס:

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק

בס"ד

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
מולטיפוקל החל מ- ₪890 בלבד!
עדשות בליטוש דיגיטלי אחורי המעניקות חדות ראיה מקסימלית!
*חברי קופ"ח כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית ייהנו מ-600 ₪ הנחה
על כל מסגרות הראיה באופטיקה!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

בס"ד

Liraz Limmer
Liraz Limmer
09/09/2023
ללא מילים! יהודה איש מקצוע יחיד ומיוחד במינו! הגעתי לבדיקה שגרתית שהתבררה כמשנה סדרי עולם. בזכות הבדיקה היסודית והמקצועית שערך יהודה הותאמו למידותיי בצורה נכונה ומדוייקת עדשות ראייה איכותיות ביותר עם אופטיקה שנכונה לי. יהודה השקיע בבדיקתי זמן לא מבוטל השמור רק לבעלי מקצוע מסורים וערכיים שטובת הלקוח בלבד לנגד עיניו. מיום קבלת המשקפיים שהגיעו במהירות רבה, אני נהנת מאוד להרכיבם וראייתי טובה יותר ורגועה יותר. הכל בזכות הדיאגנוזה הנכונה וההתאמות הנכונות שבוצעו. יהודה אין כמוך המשך לעשות טוב לבני אדם! ישר כח ושנה טובה!
ורדה אזולאי
ורדה אזולאי
14/08/2023
קניתי אצל יהודה היקר משקפיים (רגילות) בהתאמה אישית וכאבי הראש פשוט הפסיקו!!! לפני שיהודה מוכר משקפיים הוא עושה בדיקה מעמיקה שרק הוא יודע לעשות (לפעמים בדיקה שעורכת שעה) ואז ממליץ איזה מספר וצילינדר לקחת. נוסף על זה, הוא עומד על כך שלא רק תראו טוב אלא שגם הראייה שלכם תהיה נוחה לעיניים ושלא תתעייפנה בקריאה ארוכה. כל זה נוסף על כל הפיצ'רים הקיימים רק אצלו. מומלץ מאוד!!
אודיה כחלון
אודיה כחלון
13/08/2023
נשבו לי המשקפיים הלכתי ליהודה ביקשתי תיקון ויהודה הזמין את החלק השבור תוך כדי שמזהיר את החברה שיביא את החלק בצורה איך שהוא רוצה שלא ישבר ותוך יום הכול הסתדר משקפיים חדשות וכל זה היה יום חמישי אבל במוצ"ש הילד שבר לי את המשקפיים וחזרתי יום ראשון ויהודה הזמין לי שוב חלק חדש(רק בצד השני)אבל הפעם החברה סיפקה חלק שבור!, כאשר יהודה הרכיב לי את החלק הוא ישר הבין שהוא הוא שבור התקשר לחברה ואמר להם "הלקוח שלי צריך לקבל הטוב ביותר ואני לא מוכן שתספקו לי מוצרים שבורים תזמינו לי חלק חדש וטוב" היופי בכל הסיפור שבאמת לא שמים לב לחלק השבור ומוכר אחר היה דחוף לי את החלק בראש קטן ושלום על ישראל יהודה יצאת צדיק!!!! כל הכבוד זה אדם עם אמון ושווה לחזור ולקנות ממנו שוב
לימור יונגר
לימור יונגר
11/08/2023
יהודה תיקן לי את משקפי השמש, היה מקצועי ואדיב מאד
akiva bd
akiva bd
07/08/2023
תודה רבה ליהודה מאופטיקה עיניים. אחלה שרות, עבודה יסודית, בהחלט מפתיע. הזמנתי משקפי מולטיפוקל, עכשיו קיבלתי אותם ורואה מצויין מהרגע הראשון. שוב תודה רבה. ממליץ מכל הלב.
larisa slobodkin
larisa slobodkin
06/08/2023
Оптика очень хорошая, такой же хороший оптометрист. 👍 Заказала ещё одни очки и осталась довольна. Спасибо большое
ראובן בלצינסקי
ראובן בלצינסקי
06/08/2023
בדיקת ראיה מקצועית ומקיפה, עכשיו קיבלתי את המולטיפוקל החדשות שלי ורואה מצויין מהרגע הראשון. ממליץ בחום.
אספי יצחקי
אספי יצחקי
09/07/2023
שירות מעולה , יחס אישי ללא תחרות .בדיוק מה שחיפשתי . מקצועיות ללא פשרות
משה מקס
משה מקס
06/07/2023
הגענו אשתי ואני לאופטיקה דרך חיפוש רב של חנויות אופטיקה שמתמחות במולטיפוקל באינטרנט. מאד שמח שבחרנו באופטיקה זו. עברנו שנינו ע"י יהודה הבעלים בדיקת ראיה מרשימה, מושקעת ויוצאת מן הכלל, והזמנו שנינו משקפי מולטיפוקל. לפני יומיים קיבלנו אותם ושנינו מאד מרוצים מחדות ובהירות הראייה. ממליצים בחום רב!
yafa davda
yafa davda
03/07/2023
הגעתי לאופטיקה עיניים דרך פייסבוק, קיבלתי יחס מעולה. הכי חשוב להדגיש שהאופטומטריסט בעל ידע רב ועם סבלנות רבה בלשרת את הלקוח. עכשיו קיבלתי את משקפי המולטיפוקל החדשים שלי ורואה מצויין וברור כבר מהרגע הראשון בלי שאצטרך להסתגל. ממליצה מאוד.

לקוחות מרוצים מספרים:

שיחת היכרות ללא התחייבות