אופטיקה עיניים פתח תקווה

עדשות מגע

מניסיוננו רב השנים, רבים ממרכיבי המשקפיים מגלים רתיעה בסיסית מעצם המחשבה שיכניסו עדשת מגע לעיניים – כנראה כי יש לבני אדם רתיעה טבעית מהכנסת גורמים זרים לעיניים. מתברר שלמרות התקדמות תחום עדשות המגע ואפילו גם עבור אלו שכבר מרכיבים עדשות מגע, חסר מידע בסיסי על מוצר האופטיקה החשוב והמהותי הזה, מידע אותו נשתף איתכם כאן.

שימוש בעדשות מגע

בעוד שיש המוני אנשים בעלי קושי בראייה ואשר צריכים פתרון אופטי לתיקון ראייתם אשר משתמשים בהצלחה רבה במשקפיים ובעדשות ראייה "רגילות" המותקנות בתוך מסגרות משקפיים (זה גם עניין של גיל, כך שבשלב כלשהו כולנו נזדקק לפתרון כזה או אחר), רבים מאותם אנשים חשים פגיעה באיכות החיים שלהם או במראה האסתטי שלהם עם הרכבת משקפיים, עבורם עדשות המגע הן ממש "הצלה".

מיליוני אנשים בעולם מרכיבים עדשות מגע לתיקון הראיה, נהנים מראיה חדה ללא צורך בהרכבת משקפי ראיה. עדשות המגע בעלות מבנה כדורי התואם למבנה קרנית העין, הינם שקופות לגמרי וקיימות כעדשות מגע קשות או רכות, כאשר עדשות המגע רכות העשויות מחומר רך וגמיש הן הנפוצות בקרב רוב מוחלט של המשתמשים.

מדובר על עדשות קטנטנות ושקופות, המורכבות בתוך העיניים ומותאמות אישית כדי לתקן פגם ראייה ספציפי של המשתמש או המשתמשת, כמו עדשות ראייה של משקפיים, אבל הרבה יותר קטן ועם הרכבה תוך עינית (לא קבועה כמובן, נכון להיום) וללא מסגרת חיצונית.

מכל מקום יש לזכור שעדשות מגע הינם בסופו של דבר גוף זר בעיניים ולכן יש להקפיד על כל כללי השימוש, ההרכבה וההיגיינה בעת הרכבת עדשות, בעת הסרתם והטיפול בהם.

עדשות מגע

התאמת עדשות מושלמת

האם יש דבר כזה?

 התשובה היא כן, בוודאי.

כיום קיימים חידושים רבים בתחום עדשות המגע המאפשרים לרוב המכריע של מרכיבי המשקפיים לקבל את העדשות המתאימות לצרכיהם: עדשות לקוצר ראייה, רוחק ראייה, אסטיגמציה (צילינדר), עדשות מגע צבעוניות ומולטיפוקל.

עדיף למנוע את הטעות מראש

חשוב לציין כי התאמת עדשות מגע נכונה מחייבת ליווי ופיקוח צמוד על ידי האופטומטריסט המומחה, שכן רכישה עצמית של הלקוח בחנות או באינטרנט עשויה לגרום לטעויות, לאי התאמה לצורך שלכם בתיקון הראייה ובעיות עתידיות כתוצאה מכך.

כמו כן, מניסיוננו ישנם מרכיבי עדשות לעיניים הנוהגים לבצע הזמנות בכל מיני בתי מרקחת כלליים או דרך האינטרנט, מבלי לבצע הליך מקצועי ומדויק להתאמת עדשות ראייה הכולל בדיקת ראייה מדוקדקת. אלו נוטים לסמוך על תחושותיהם שלהם לזהות אם העדשה מתאימה או לא, ובכך מסכנים את בריאות העיניים שלהם.

פעמים רבות נשמע אותם אומרים "עד עכשיו הכול היה בסדר, אז אין בעיה…" – עד שכן תופיע בעיה, אז עלול להיות כבר מאוחר מדי למנוע נזק לעיניים או פגיעה חומרה יותר בראייה.

חששות נפוצים משימוש בעדשות מגע

גם אנשים הזקוקים לפתרון אופטי לתיקון פגם או קושי בראייה וממש לא רוצים להרכיב משקפיים, חוששים במידה כזו או אחרת מהשימוש בעדשות המגע, כאמור כנראה בגלל מנגנון הישרדותי אנושי בסיסי של רתיעה מחדירת גוף זר לעיניים שלנו. אלו החששות העיקריים המתלווים לשימוש בעדשות מגע – חששות שהם מן הסתם מובנים אך ברוב מוחלט של המקרים אינם אמיתיים או רלוונטיים.

  • חשש שהעדשות "ייתקעו" בתוך העין או יידבקו לרקמת העין.
  • חשש שהתחושה של הימצאות העדשות בתוך העיניים תהיה בלתי נסבלת ומציקה עד כדי אי יכולת להשתמש בפתרון זה.
  • חשש מזיהומים וחדירת גורמים לא רצויים לעין, דרך השימוש בקבוע בעדשות לעיניים.
  • חשש שהעדשות ייפלו החוצה או פשוט ייאבדו בקלות וכל הזמן, מה שיוביל לתסכול ולהוצאות כספיות רבות.

נדגיש שוב כי הלכה למעשה, כל החששות האלו ממש כמעט ואינם רלוונטיים כיום, לא מבחינת הטכנולוגיה המתקדמת של ייצור והתאמת העדשות, לא מבחינת דפוסי שימוש של משתמשים ולא מבחינת הפיכת הרכבת העדשות לשגרה נוחה וקלה לניהול עצמי.

נוחות הרכבה מקסימאלית, זמן הרכבה ממושך יותר ושמירה על הלחות בעיניים

תחום ייצור עדשות המגע התפתח בשנים האחרונות ללא היכר וגם לשאלה " כמה זמן אפשר להיות עם עדשות ? "  אפשר לקבל היום תשובות שונות מאשר בעבר. כיום יש עדשות במבנה אליפטי המאפשר תנועה חלקה יותר של עדשת המגע על פני הקרנית, העברה אופטימאלית של חמצן דרך העדשה אל העין, ואפשרות להרבה יותר שעות הרכבה במקביל לתחושת נוחות טובה בעיניים, כאשר חלקן קיימות במתכונת של עדשות ממשפחת הסיליקון-הידרוג'ל.

כיום בזכות פיתוח מתקדם בתחום, ניתן לקבל עדשות בהן מרכיב הסיליקון בחומר הגלם עומד על כ 5%. והתוצאה? – עדשה ששומרת על הלחות שלה יותר מהעדשות המקבילות ממשפחת הסיליקון-הידרוג'ל, עדשה שעבור אלו הסובלים מיובש בעיניים ושתמיד חלמו על עדשות לעיניים, היא ממש הגשמת חלום!

ואם אתם רוצים להשתדרג עוד יותר – ניתן כיום לקבל עדשות מגע עם מסנן קרינה UV להגנת על העיניים בצורה מיטבית גם מפני קרינת השמש שעשויה להיות מזיקה לעיניים ולראייה בחשיפה ממושכת וחריפה.

חדשות טובות לכל בעלי המרשמים המורכבים

לאור צעדי הענק בתחום פיתוח עדשות המגע בעולם, קיימים היום פתרונות גם למספרים גבוהים ואפילו גם לעדשות עם תיקון צילינדר, כאשר במקרים אלו העדשות אינן עדשות מוכנות במלאי אלא נעשות עפ"י הזמנה אצל יצרן העדשות ובתהליכי אופטיקה מתקדמים במיוחד.

איך לטפל בעדשות? הכללים לשמירת היגיינת העדשות והמחסנית:

החלפת התמיסה במחסנית בכל פעם

כדי לשמור על העדשות שלכם במצב תקין והיגייני אופטימאלי, מה שגם יגן כמובן על העיניים שלכם, חובה מוחלטת להחליף את התמיסה במחסנית בכל פעם לפני שמכניסים את העדשות חזרה למחסנית.

עדשות מגע

ניקוי העדשות לפני אחסון

בכל פעם שמסירים את העדשות מהעין בסוף היום במטרה לאחסנן במחסנית, יש קודם לכן לנקות את העדשות (לאחר שטיפת הידיים) עם חומר ניקוי ייעודי או ע"י התמיסות השונות המיועדות לניקוי, לאחסנה, לחיטוי ולשטיפה בו זמנית (All in One), ע"י תנועות עיסוי סיבוביות של האצבע על העדשה (בשילוב תמיסה על העדשה מעל ומתחת) המונחת על החלק הפנימי של כף היד, ולאחר מספר תנועות לשטוף העדשה עם מעט תמיסה, כאשר השלב הבא הוא הנחת העדשות במחסנית.

ניקוי עדשות לפני הרכבתן בעיניים

בבוקר (או בכל זמן אחר לאחר שהעדשות היו במחסנית), לפני הרכבת העדשות בעיניים, יש לחזור על תהליך הניקוי בדיוק כפי שמוזכר בסעיף הקודם.

הסיבה לכך היא שבמשך הלילה החומרים הפעילים שבתמיסה (All In One), גרמו לפירוק של חלבונים ושל מרכיבי שומן שהצטברו על העדשה כאשר הייתה מורכבת בתוך העין, ואלו עדיין לא השתחררו לגמרי משטח הפנים של העדשה. כך שתנועות העיסוי והשטיפה בבוקר מסירות אותם לגמרי ומונעות את האפשרות שנכניס שוב חומרים אלו לעיניים.

ריקון התמיסה הישנה מיד עם הרכבת העדשות אחרי הלילה

לומדים מטעויות של אחרים – כאשר מרכיבים את העדשות בעיניים, רובם עושים את הטעות הנוראית ומשאירים את התמיסה במחסנית עד לערב, ורק בערב מרוקנים את המחסנית מהתמיסה הישנה ומחליפים לתמיסה חדשה מהבקבוק.

מה שקורה בפועל הוא שבהנחה שיש חיידקים או זיהום כלשהו במחסנית, הרי שבהחלפת התמיסה בערב כאשר המחסנית רטובה מהתמיסה הקודמת, אנו למעשה "ממחזרים" את החיידקים שנשארים במחסנית ועוד רגע כאשר יאוחסנו שם העדשות, הרי שגם הן יזוהמו!

אך לא עוד!

מעתה והלאה, בבוקר (או בכל זמן אחר במועד הרכבת העדשות בעיניים), יש לשפוך את התמיסה הישנה והמשומשת מהמחסנית ולהניח אותה פתוחה יחד עם 2 המכסים ההפוכים כלפי מעלה כדי שאלו יתייבשו עד למועד האחסנה בערב שבו נכניס תמיסה חדשה למחסנית. את המחסנית ואת המכסים ההפוכים יש להניח על מפית נייר מטבח במקום נקי ללא אבק עד לשימוש החוזר בערב.

כך, כשאנו מייבשים את המחסנית במשך היום כשהעדשות נמצאות בעיניים, אנו "שוברים" את הרצף החיידקי-זיהומי החי בתמיסה. כידוע מים בטמפרטורת החדר הם קרקע פורייה להתפתחות חיידקים והדבר האחרון שאנו מעוניינים בו הוא להכניס אותם לעיניים שלנו.

מחזיקים מחסניות "ספייר" עם תמיסה בשיטת הרוטציה

לכל אלא שנוהגים (ובצדק) לקחת איתם לעבודה או ללימודים מחסנית מלאה בתמיסה, למקרה של אי נוחות בעין/איבוד עדשה אחת, בו תצטרכו לעבור למשקפיים, יש צורך להשתמש במקביל ב-2 מחסניות בשיטת הרוטציה. בשיטת הרוטציה המטרה היא שתמיד בעת הכנסת העדשות למחסנית לאחר שלב הניקיון, תמיד תהיה לנו מחסנית יבשה מוכנה לשימוש.

השיטה הולכת כך: נשתמש במחסנית היבשה מהיום הקודם, ואותה נמלא על הבוקר בתמיסה חדשה כדי לקחת איתנו לכל מקרה שנצטרך, ובמקביל נניח שוב לייבוש את המחסנית השנייה בה היו העדשות במשך הלילה.

ניקוי עומק למחסניות אחת לשבוע

מומלץ בכל בשבוע לנקות את המחסנית מבפנים ומבחוץ עם סבון ועם מברשת שיניים ישנה, בפרט באזור ההברגה של המכסים מבחוץ ומבפנים, לשטוף ולבצע פעולת חיטוי פשוטה: להכניס את המחסנית פתוחה עם המכסים לתוך כוס זכוכית ולמלא את הכוס במים רותחים ולהשאיר עד שיתקרר. לאחר מכן להניח את המחסנית הפתוחה ההפוכה עם המכסים ההפוכים לייבוש עד למילוי ושימוש בבוקר.

החלפה תקופתית של מחסניות העדשות

אין טעם ובהחלט גם אין היגיון מעשי או היגייני להשתמש לאורך תקופות ארוכות באותן מחסניות לעדשות. חשוב להחליף את המחסנית בחדשה, בכל פעם שפותחים אריזת תמיסה חדשה – שאליה מתלווה תמיד מחסנית חדשה.

עדשות מגע - כל הטיפים החשובים

10 הדיברות לשימוש וזהירות עבור מרכיבי עדשות מגע:

אנחנו יודעים, אתם בטח אומרים "אם עד עכשיו לא הקפדתי על הכללים ולא קרה לי כלום, אז גם לא יקרה לי כלום בעתיד". אך גישה זו שאננה ושגויה, שכן יש לזכור שלמרות נוחות השימוש בעדשות לעיניים, הן עדיין גוף זר בעין ויש להתייחס לכך ברצינות. אז בין אם אתם מרכיבי עדשות ותיקים ובין אם רק עכשיו קיבלתם את זוג עדשות המגע הראשון בחייכם, המדריך הבא יחדש לכם ויחדד לכם נושאים חשובים ביותר:

  1.  בדיקת רופא לפני הפעם הראשונה – בפעם הראשונה לפני הזמנה בפועל, חשוב להיבדק אצל רופא עיניים אשר מומחה למחלות קרנית – זאת כדי לוודא שהעין בריאה ומתאימה להרכבת עדשות תוך עיניות, ובמקביל לשלול מחלות עיניים העלולות למנוע מראש את השימוש בעדשות מגע (כמו יובש או אלרגיה).
  2. רכישת עדשות והתאמתן רק מאופטומטריסט מומחה לעדשות מגע – על רכישת עדשות המגע ועל הליך ההתאמה להתבצע רק ע"י מומחה המבצע את כל הבדיקות המקיפות, ללא קיצורי דרך וללא עיגול פינות – במטרה להבטיח התאמה אופטימאלית, ראייה חדה, נוחות ומעל לכל לדאוג לבריאות העין.
  3. שמירה על היגיינת הידיים – זה אולי נשמע ברור מאליו, אבל זהו כלל חשוב ביותר שאי הקפדה עליו עשויה להביא לזיהומים. לפני כל מגע או טיפול בעדשות המגע, יש לרחוץ ידיים בסבון ולנגב במגבת נייר חד פעמית (לא מגבת בד רב פעמית – העשויה להיות מזוהמת עם חיידקים). הטרחה הזאת שווה לכם את העיניים שלכם, וברגע שמתרגלים, כמו צחצוח שיניים, היא הופכת להרגל קליל באורח חיינו.
  4. הסרת העדשות מהעיניים מיד בכל מצב של אי נוחות. יתרה מזאת, חובה עלינו להרגיל עצמנו להסיר את העדשות באופן מיידי בכל מצב בו מרגישים או סובלים מתחושה חריגה של העין או העיניים כגון: עיניים אדומות, עיניים שורפות, תחושה של "חול" בעיניים, כאב, זיהום או הפרשה דלקתית מהעין, בעבודה מול מקור חום כגון תנורים גדולים, טאבון ועוד, ומעבר לעדשות ראייה רגילות עם משקפיים, במקביל ובהתאם לנסיבות המקרה מומלץ לפנות לרופא עיניים לבירור הסיבה לאי הנוחות.
  5. משקפי ראייה עדכניים יהיו תמיד איתך לכל מקום! – לא, זו לא "דאגת יתר" או הגזמה בפעולות שמהותן "רק ליתר ביטחון", אלא פעולה שימליצו עליה כל מרכיבי עדשות המגע.ניסיונם האישי של כל מרכיבי העדשות הוכיח להם עד כמה נחוץ להסתובב עם משקפיים בתיק כגיבוי, למקרים כמו תחושת גירוי, כאב, חדירת גוף זר או ריס לעין, חשש להתפתחות דלקת, עדשה שנאבדה או שנקרעה וכן הלאה. בפועל, אפילו אם העדשות הכי איכותיות ומתאמות אישית, לעולם לא ניתן לדעת מתי תאלצו להשתמש במשקפיים בהתראה קצרה.

    למשל, במצב בו מתפתחת דלקת בעיניים, ניאלץ להפסיק את השימוש בעדשות המגע למשך מספר שבועות ואז בוודאי שנצטרך להשתמש במשקפי הגיבוי.דגש נוסף הוא שמשקפי הגיבוי חייבים להיות עדכניים מבחינת המרשם של עדשות ראייה.

    כמובן, שרצוי להחזיק משקפיים הנוחים לכם גם מבחינה אסתטית והתאמת המסגרת לפנים ולהעדפות שלכם. למה הדגש על אסתטיקה של משקפי הגיבוי לעדשות שלכם?  כדי למנוע מצב בו תמשיכו להרכיב את עדשות המגע (למרות ההגבלה הרפואית), או מצב בו כלל לא תרכיבו משקפיים (למרות שזה פוגע בראייה) רק בגלל שלא תרגישו בנוח להסתובב עם המשקפיים.זה עשוי להישמע שולי (עד לרגע בו תזדקקו להן!) אבל זה בעצם חשוב מאוד שמשקפי הגיבוי יהיו כאלו שלא תצטרכו "להתחבא" איתם, אלא תלכו איתם בגאווה ואף תסחפו אחריכם מחמאות. אפילו אם בשגרה אתם עם עדשות מגע בעיניים. איך לבחור את המסגרת שמתאימה לי?קראו כאן את המדריך שלנו.

  1. איסור שחייה – קיים איסור שחייה מוחלט בים או בבריכה עם עדשות מגע ואפילו לא עם משקפת שחייה כשכבת הגנה נוספת. קיימים במי ים ובמי בריכה חיידקים וטפילים מאוד אלימים, כמו טפיל האקנטאמבה. במצב בו עדשת המגע נמצאת בעין, מערכת ההגנה של העין די מוגבלת בהתמודדות עם הגורם הזר שחדר לעין, הדבר עלול לגרום לסיבוכים חמורים בבריאות העין. איך נמנעים מזה? פשוט – לא לשחות עם העדשות אלא עם משקפת שחייה מותאמת אישית מבחינת "המספר" שאתם צריכים לתיקון קושי הראייה שלכם.
  2. איסור מקלחת עם עדשות – ברמת העיקרון, לא כדאי להסתכן ולהתקלח עם עדשות מגע, היות שמי המקלחת אינם סטריליים וגם עצם עוצמת המים עצמה עשויה להוציא את העדשות מהעיניים. למרות זאת ואם זה ממש קריטי מבחינתכם, משיקולי זמן למשל, אם במהלך המקלחת העיניים סגורות כך שן והעדשות לא תהיינה במגע ישיר עם המים, הרי שאפשרי. אבל חשוב לדעת שהסיכון עדיין קיים, ולכן מומלץ לפני מקלחת להסיר את העדשות.
  3.  למה אסור לישון עם עדשות –לעיניים אין "הנחות" ולכן לישון עם עדשות נחשב לנושא שאין על עליו פשרות והוא אסור חד וחלק. כן, גם לא "לנמנם רק למספר רגעים" או "להניח את הראש לכמה דקות", כי בהחלט אפשרי שהנמנום יהפוך לשינה של מספר שעות. אנחנו לא רוצים להבהיל, אבל ישנם מקרים שאנשים זלזלו בנושא והגיעו לבית חולים כאשר הן "דבוקות" לקרנית לאחר שהרשו לעצמם להירדם עם עדשות.לעומת זאת,
    ישנם סוגי עדשות מיוחדים, העשויים מסיליקון-הידרוג'ל, אשר עפ"י הנחיות היצרן ניתן לישון איתם.
    אבל שימו לב! לא כל עדשת סיליקון-הידרוג'ל היא אוטומטית עדשה שניתן לישון איתה!
  1. לעולם לא נרכיב בחזרה לעין עדשה שנפלה לרצפה או לתוך הכיור – עדשה שנפלה הינה מזוהמת, לכן יש לחטא אותה עם תמיסת העדשות המיועדת לניקוי ורק אז נרכיב אותה חזרה בעין. ולכל המתחכמים – חוק ה-5 שניות לא עובד כאן 🙂.
  2.  אין לחרוג משעות ההרכבה המיועדות לעדשה – ברמת העיקרון, עדשות העשויות מהידרוג'ל מיועדות להרכבה של עד 8 שעות ביממה, כאשר שעות אלו יכולות להתחלק במהלך היממה ללא כל בעיה. עדשות העשויות מסיליקון-הידרוג'ל מיועדות להרכבה של עד 18 שעות ביממה.
    באופן כללי, אין לחרוג מעבר למסגרת השעות השימוש הרצופות המוגדרות לפי היצרן של כל סוג עדשות ואסור "לנצל" עדשות יומיות, חד פעמיות, לשימוש מעבר לאותו יום. כנ"ל לגבי עדשות מגע דו שבועיות או חודשיות – אין לחרוג מפרק הזמן המיועד לעדשה.
    טיפ מאיתנו אליכם: צרו הרגל בו תציינו על גבי החפיסה את תאריך הרכבת העדשות האחרונות, וכך לא תחרגו ממשך ההרכבה. אפשר גם ליצור תזכורת בסמארטפון.

מעוניינים בהתאמת עדשות מגע / בדיקת התאמה לעדשות מגע מקצועית ואיכותית?

זקוקים להדרכה 1 על 1 בכל הנוגע לעדשות והטיפול בהם?

יש לכם שאלות נוספות ?

פנו אלינו – ‏03-903-6100‏

לייעוץ חינם חייגו 077-8050740
או פנו בטופס:

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק

בס"ד

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
מולטיפוקל החל מ- ₪890 בלבד!
עדשות בליטוש דיגיטלי אחורי המעניקות חדות ראיה מקסימלית!
*חברי קופ"ח כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית ייהנו מ-600 ₪ הנחה
על כל מסגרות הראיה באופטיקה!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

בס"ד

Liraz Limmer
Liraz Limmer
09/09/2023
ללא מילים! יהודה איש מקצוע יחיד ומיוחד במינו! הגעתי לבדיקה שגרתית שהתבררה כמשנה סדרי עולם. בזכות הבדיקה היסודית והמקצועית שערך יהודה הותאמו למידותיי בצורה נכונה ומדוייקת עדשות ראייה איכותיות ביותר עם אופטיקה שנכונה לי. יהודה השקיע בבדיקתי זמן לא מבוטל השמור רק לבעלי מקצוע מסורים וערכיים שטובת הלקוח בלבד לנגד עיניו. מיום קבלת המשקפיים שהגיעו במהירות רבה, אני נהנת מאוד להרכיבם וראייתי טובה יותר ורגועה יותר. הכל בזכות הדיאגנוזה הנכונה וההתאמות הנכונות שבוצעו. יהודה אין כמוך המשך לעשות טוב לבני אדם! ישר כח ושנה טובה!
ורדה אזולאי
ורדה אזולאי
14/08/2023
קניתי אצל יהודה היקר משקפיים (רגילות) בהתאמה אישית וכאבי הראש פשוט הפסיקו!!! לפני שיהודה מוכר משקפיים הוא עושה בדיקה מעמיקה שרק הוא יודע לעשות (לפעמים בדיקה שעורכת שעה) ואז ממליץ איזה מספר וצילינדר לקחת. נוסף על זה, הוא עומד על כך שלא רק תראו טוב אלא שגם הראייה שלכם תהיה נוחה לעיניים ושלא תתעייפנה בקריאה ארוכה. כל זה נוסף על כל הפיצ'רים הקיימים רק אצלו. מומלץ מאוד!!
אודיה כחלון
אודיה כחלון
13/08/2023
נשבו לי המשקפיים הלכתי ליהודה ביקשתי תיקון ויהודה הזמין את החלק השבור תוך כדי שמזהיר את החברה שיביא את החלק בצורה איך שהוא רוצה שלא ישבר ותוך יום הכול הסתדר משקפיים חדשות וכל זה היה יום חמישי אבל במוצ"ש הילד שבר לי את המשקפיים וחזרתי יום ראשון ויהודה הזמין לי שוב חלק חדש(רק בצד השני)אבל הפעם החברה סיפקה חלק שבור!, כאשר יהודה הרכיב לי את החלק הוא ישר הבין שהוא הוא שבור התקשר לחברה ואמר להם "הלקוח שלי צריך לקבל הטוב ביותר ואני לא מוכן שתספקו לי מוצרים שבורים תזמינו לי חלק חדש וטוב" היופי בכל הסיפור שבאמת לא שמים לב לחלק השבור ומוכר אחר היה דחוף לי את החלק בראש קטן ושלום על ישראל יהודה יצאת צדיק!!!! כל הכבוד זה אדם עם אמון ושווה לחזור ולקנות ממנו שוב
לימור יונגר
לימור יונגר
11/08/2023
יהודה תיקן לי את משקפי השמש, היה מקצועי ואדיב מאד
akiva bd
akiva bd
07/08/2023
תודה רבה ליהודה מאופטיקה עיניים. אחלה שרות, עבודה יסודית, בהחלט מפתיע. הזמנתי משקפי מולטיפוקל, עכשיו קיבלתי אותם ורואה מצויין מהרגע הראשון. שוב תודה רבה. ממליץ מכל הלב.
larisa slobodkin
larisa slobodkin
06/08/2023
Оптика очень хорошая, такой же хороший оптометрист. 👍 Заказала ещё одни очки и осталась довольна. Спасибо большое
ראובן בלצינסקי
ראובן בלצינסקי
06/08/2023
בדיקת ראיה מקצועית ומקיפה, עכשיו קיבלתי את המולטיפוקל החדשות שלי ורואה מצויין מהרגע הראשון. ממליץ בחום.
אספי יצחקי
אספי יצחקי
09/07/2023
שירות מעולה , יחס אישי ללא תחרות .בדיוק מה שחיפשתי . מקצועיות ללא פשרות
משה מקס
משה מקס
06/07/2023
הגענו אשתי ואני לאופטיקה דרך חיפוש רב של חנויות אופטיקה שמתמחות במולטיפוקל באינטרנט. מאד שמח שבחרנו באופטיקה זו. עברנו שנינו ע"י יהודה הבעלים בדיקת ראיה מרשימה, מושקעת ויוצאת מן הכלל, והזמנו שנינו משקפי מולטיפוקל. לפני יומיים קיבלנו אותם ושנינו מאד מרוצים מחדות ובהירות הראייה. ממליצים בחום רב!
yafa davda
yafa davda
03/07/2023
הגעתי לאופטיקה עיניים דרך פייסבוק, קיבלתי יחס מעולה. הכי חשוב להדגיש שהאופטומטריסט בעל ידע רב ועם סבלנות רבה בלשרת את הלקוח. עכשיו קיבלתי את משקפי המולטיפוקל החדשים שלי ורואה מצויין וברור כבר מהרגע הראשון בלי שאצטרך להסתגל. ממליצה מאוד.

לקוחות מרוצים מספרים:

שיחת היכרות ללא התחייבות