אופטיקה עיניים פתח תקווה

משקפי אור כחול + UV

עובדים כל היום מול מסכים? יש לנו פתרון לעיניים שלכם: משקפי אור כחול

אופטיקה עיניים מומחית בהתאמת עדשות עדשות נגד אור כחול להגנה על העיניים שלכם בעת חשיפה למסכים. משקפי אור כחול בעלות עדשות מסננות אור כחול מתאימות לאנשים שעובדים שעות מול מסכים כמו עובדי הייטק ועובדים מתחומים נוספים, או לאנשים שנמצאים שעות מרובות מול הסמארטפון, הטאבלט, מסך הטלוויזיה וכו׳.

*החנות ממוקמת בלב פתח תקווה ומקבלת באהבה לקוחות מכל רחבי הארץ!

באופטיקה עיניים תקבלו מעטפת שירות במקום אחד, החל מבדיקת ראייה מקצועית וייחודית בשיטת OPTOMAX המכסה את כל המאפיינים האפשריים ומאפשרת להגיע לרמת בדיקה מקצועית ביותר עם חדות ראייה גבוהה ומיקוד בנוחות ובאיזון הבינ-עייני, הראייתי והשרירי של העיניים. לאחר הבדיקה, צוות האופטיקה יתאים עבורכם עדשות בהתאם לממצאים ומסגרת משקפיים.

אם אתם שומעים מסביב אנשים מדברים על משקפי אור כחול ואתם שואלים: 'מהן עדשות נגד אור כחול?', הרשו לנו לענות

בשנים האחרונות נוסף למאפייני עדשות הראיה השונות חוסם אור כחול מתקדם הנותן מענה יעיל להגנה על העיניים מפני קרינת האור הכחול. אנשים בגדול קוראים לזה "משקפי אור כחול". הקרינה הזו עליה אנו מדברים כאן, נפלטת ממגוון סוגי מסכים כמו  ממסכי הסמארטפון שלנו, ממסכי המחשב, הטלוויזיה ומהתאורה המלאכותית הנמצאת בחללים ומבוססת תאורת לדים.

למעשה, עדשות ראייה חוסמות קרינת אור כחול, אותו עניין שהסברנו ששגור בפי רבים כמשקפי אור כחול, מגיעות עם חסימה מקסימאלית של nm 430 ננומטר, המובנית בתוך חומר הגלם של העדשה. בנוסף, ישנו חוסם קרינת UV המשולבת עם סדרה של 7 וציפויים איכותיים מתקדמים לשמירה על העין והעדשה מפגעי הזמן והטכנולוגיה, בשיטה הייחודית שנקראת BLUE4SAFE.

אופטיקה עיניים מספקת איכות גבוהה של עדשות על מנת שתוכלו להגן על העיניים ולדעת שבחרתם את הטוב ביותר. החנות עובדת עם עדשות של מותג BLUE4SAFE המשווקות בבלעדיות באופטיקה עיניים.

היתרונות של משקפי ראיה חוסמות קרינת אור כחול באופטיקה עיניים

 

מקסימום הגנה עם משקפי אור כחול

עדשות אור כחול של אופטיקה עיניים חוסמות עד למקסימום (99.3%) את קרינת האור הכחול באורכי גל של עד 430 ננומטר (הגבוהה ביות מבין המוצעים בשוק).

משקפי אור כחול? דעו כי כיום ניתן לקבל התאמה לכל סוגי עדשות הקיימות

העדשות חוסמות קרינת אור כחול מתאימות לכל סוגי המשקפיים וליקויי הראייה, ולכן כל אחד יוכל ליהנות מהגנה מקסימלית לעיניים שלו.

גלו עוד על משקפי אור כחול שמיוצרים עם ציפויים איכותיים לשמירה על בריאות העיניים שלכם

כשמדברים על משקפי אור כחול איכותיים ומומלצים, צריך להגיד באותה הנשימה שהעדשות אותן מספקת אופטיקה עיניים פתח תקווה (המרכז הארצי למולטיפוקל ולאופטיקה מתקדמת), משולבות עם סדרה של 7 ציפויים איכותיים מתקדמים לשמירת העין והעדשה מפגעי הזמן והטכנולוגיה.

שיטה מתקדמת

העדשות מיוצרות בשיטה הייחודית BLUE4SAFE, כעדשות ראיה המכילות ציפוי שקוף באיכות פרמיום.

שיווק בלעדי

העדשות של משקפי האור הכחול בשיטת BLUE4SAFE, הינן עדשות ייחודיות המיובאות מחו״ל ומשווקות בלעדית דרך אופטיקה עיניים.

ניסיון של מעל 30 שנים

את הבדיקה מבצע אופטומטריסט עם ניסיון של מעל 30 שנים בהתאמת משקפי ראיה חוסמות קרינת אור כחול, מולטיפוקל וסוגים נוספים. 

 

זמינות בכל סוגי העדשות

אופטיקה עיניים מספקת מבחר גדול של סוגי עדשות על מנת לאפשר לכל אחד ליהנות מרכישת עדשות אור כחול בהתאמה אישית למצב הראייה. לרשותכם הסוגים הבאים:

  • עדשות חד מוקדיות
  • עדשות חד מוקדיות בפרמטרים חריגים
  • מרשמים גבוהים מאוד
  • חד מוקדי א-ספריות
  • עדשות מולטיפוקל (גם משרדיות)
  • אנטי פאטיג
  • ביפוקל
  • עדשות מורכבות עם צילינדרים גבוהים
  • עדשות במרשמי פלוס גבוה לנטיקולר

בנוסף, ניתן להזמין כמעט את כל סוגי העדשות בכל האינדקסים הקיימים (1.5, 1.56, 1.6, 1.67, 1.74), כמובן בהתאמה לגובה המרשם.

שאלתם? ענינו!

 

לגבי אותם משקפי אור כחול – היכן ניתן לרכוש את העדשות?

את הבדיקה והרכישה ניתן לבצע בחנות שלנו הממוקמת בלב פתח תקווה בכתובת שטמפפר 24. שם ימתין לכם צוות מקצועי לביצוע הבדיקה ולאחר מכן ילווה אתכם בתהליך רכישת המשקפיים המדויקים בשבילכם.

 

כיצד מתבצע תהליך התאמת עדשות חוסם קרינת אור כחול?

אנחנו מבצעים תהליך התאמה ייחודי ברצף, מתחילתו ועד סופו, החל מבדיקת הראייה הנעשית על ידי מכשור מקצועי ועד להליך ההתאמה, הייצור וקבלת המשקפיים וגם לאחר מכן. למעשה, כל התהליך נעשה על ידי גורם מקצועי אחד – האופטומטריסט.

למי מתאים עדשות מסננות אור כחול?

משקפיים חוסמות אור כחול ועדשות תואמות משמשות לרוב את כל מי שעובד מול מחשב שעות מרובות, למי שנמצא זמן רב מול סמטארטפון, טאבלט או טלוויזיה. הן מגנות על העיניים מפני הקרינה ושומרות עליהן בריאות יותר.

 

האם יש עדשות זמינות המתאימות לכל הסוגים של משקפיים נגד אור כחול?

וודאי. אופטיקה עיניים מייצרת עדשות חוסמות קרינה כחולה לכל סוגי המשקפיים ולכל לקות ראייה, ולכן כל אחד יוכל ליהנות מהן.

מהו ציפוי אנטי ריפלקס והאם הוא מגן מפני האור הכחול?

רוב המשקפיים החדשים מכילים ציפוי האנטי ריפלקס המונע את הריפלקס (ההשתקפות) של אמצעי תאורה שונים על עדשות הראייה. לולא ציפוי זה, הראייה תהיה פחות חדה והעדשה תהיה פחות צלולה. כמו כן, הוא משפר במידה מסוימת את חדות הראייה בנהיגה ומול מחשב. אולם, ציפוי האנטי רפלקס לא מגן כלל מקרינת האור הכחול – ציפוי זה קיים מזה עשרות שנים ונשאר הרחק מאחור ביחס לטכנולוגיה שהספיקה לעשות צעדי ענק, וגם יש לו  חיסרון שהוא נוטה לצבור לכלוך וטביעות אצבע.

האם יש לכם הטבה לחברי קופות החולים?

וודאי. חברי כל הקופות חולים זכאים לקבל הטבה של 600 שקלים ברכישת מסגרת למשקפיים. לרשותכם מבחר ענק של 2,000 מסגרות לבחירתכם!

**ההטבה תקפה לכל מבחר המסגרות באופטיקה**

לייעוץ ומידע נוסף התקשרו אלינו או הגיעו לחנות בפתח תקווה!

לייעוץ חינם חייגו 077-8050740
או פנו בטופס:

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק

בס"ד

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
מולטיפוקל החל מ- ₪890 בלבד!
עדשות בליטוש דיגיטלי אחורי המעניקות חדות ראיה מקסימלית!
*חברי קופ"ח כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית ייהנו מ-600 ₪ הנחה
על כל מסגרות הראיה באופטיקה!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

בס"ד

Liraz Limmer
Liraz Limmer
09/09/2023
ללא מילים! יהודה איש מקצוע יחיד ומיוחד במינו! הגעתי לבדיקה שגרתית שהתבררה כמשנה סדרי עולם. בזכות הבדיקה היסודית והמקצועית שערך יהודה הותאמו למידותיי בצורה נכונה ומדוייקת עדשות ראייה איכותיות ביותר עם אופטיקה שנכונה לי. יהודה השקיע בבדיקתי זמן לא מבוטל השמור רק לבעלי מקצוע מסורים וערכיים שטובת הלקוח בלבד לנגד עיניו. מיום קבלת המשקפיים שהגיעו במהירות רבה, אני נהנת מאוד להרכיבם וראייתי טובה יותר ורגועה יותר. הכל בזכות הדיאגנוזה הנכונה וההתאמות הנכונות שבוצעו. יהודה אין כמוך המשך לעשות טוב לבני אדם! ישר כח ושנה טובה!
ורדה אזולאי
ורדה אזולאי
14/08/2023
קניתי אצל יהודה היקר משקפיים (רגילות) בהתאמה אישית וכאבי הראש פשוט הפסיקו!!! לפני שיהודה מוכר משקפיים הוא עושה בדיקה מעמיקה שרק הוא יודע לעשות (לפעמים בדיקה שעורכת שעה) ואז ממליץ איזה מספר וצילינדר לקחת. נוסף על זה, הוא עומד על כך שלא רק תראו טוב אלא שגם הראייה שלכם תהיה נוחה לעיניים ושלא תתעייפנה בקריאה ארוכה. כל זה נוסף על כל הפיצ'רים הקיימים רק אצלו. מומלץ מאוד!!
אודיה כחלון
אודיה כחלון
13/08/2023
נשבו לי המשקפיים הלכתי ליהודה ביקשתי תיקון ויהודה הזמין את החלק השבור תוך כדי שמזהיר את החברה שיביא את החלק בצורה איך שהוא רוצה שלא ישבר ותוך יום הכול הסתדר משקפיים חדשות וכל זה היה יום חמישי אבל במוצ"ש הילד שבר לי את המשקפיים וחזרתי יום ראשון ויהודה הזמין לי שוב חלק חדש(רק בצד השני)אבל הפעם החברה סיפקה חלק שבור!, כאשר יהודה הרכיב לי את החלק הוא ישר הבין שהוא הוא שבור התקשר לחברה ואמר להם "הלקוח שלי צריך לקבל הטוב ביותר ואני לא מוכן שתספקו לי מוצרים שבורים תזמינו לי חלק חדש וטוב" היופי בכל הסיפור שבאמת לא שמים לב לחלק השבור ומוכר אחר היה דחוף לי את החלק בראש קטן ושלום על ישראל יהודה יצאת צדיק!!!! כל הכבוד זה אדם עם אמון ושווה לחזור ולקנות ממנו שוב
לימור יונגר
לימור יונגר
11/08/2023
יהודה תיקן לי את משקפי השמש, היה מקצועי ואדיב מאד
akiva bd
akiva bd
07/08/2023
תודה רבה ליהודה מאופטיקה עיניים. אחלה שרות, עבודה יסודית, בהחלט מפתיע. הזמנתי משקפי מולטיפוקל, עכשיו קיבלתי אותם ורואה מצויין מהרגע הראשון. שוב תודה רבה. ממליץ מכל הלב.
larisa slobodkin
larisa slobodkin
06/08/2023
Оптика очень хорошая, такой же хороший оптометрист. 👍 Заказала ещё одни очки и осталась довольна. Спасибо большое
ראובן בלצינסקי
ראובן בלצינסקי
06/08/2023
בדיקת ראיה מקצועית ומקיפה, עכשיו קיבלתי את המולטיפוקל החדשות שלי ורואה מצויין מהרגע הראשון. ממליץ בחום.
אספי יצחקי
אספי יצחקי
09/07/2023
שירות מעולה , יחס אישי ללא תחרות .בדיוק מה שחיפשתי . מקצועיות ללא פשרות
משה מקס
משה מקס
06/07/2023
הגענו אשתי ואני לאופטיקה דרך חיפוש רב של חנויות אופטיקה שמתמחות במולטיפוקל באינטרנט. מאד שמח שבחרנו באופטיקה זו. עברנו שנינו ע"י יהודה הבעלים בדיקת ראיה מרשימה, מושקעת ויוצאת מן הכלל, והזמנו שנינו משקפי מולטיפוקל. לפני יומיים קיבלנו אותם ושנינו מאד מרוצים מחדות ובהירות הראייה. ממליצים בחום רב!
yafa davda
yafa davda
03/07/2023
הגעתי לאופטיקה עיניים דרך פייסבוק, קיבלתי יחס מעולה. הכי חשוב להדגיש שהאופטומטריסט בעל ידע רב ועם סבלנות רבה בלשרת את הלקוח. עכשיו קיבלתי את משקפי המולטיפוקל החדשים שלי ורואה מצויין וברור כבר מהרגע הראשון בלי שאצטרך להסתגל. ממליצה מאוד.

לקוחות מרוצים מספרים:

שיחת היכרות ללא התחייבות