אופטיקה עיניים פתח תקווה

מסגרות משקפיים

המשקפיים בעולם המודרני הם גם אביזר רפואי לתיקון בעיות ראייה אך הם גם אביזר אופנה דומיננטי. מותגי אופנה מובילים משיקים קולקציות של מסגרות משקפיים מעוצבות המתאימות לכל טעם וסגנון. הן מגיעות במבחר צבעים בכל הגדלים והצורות, מבחר אינסופי. כמובן שקיימים עוד שיקולים חשובים המשפיעים על הבחירה שלכם,  פרטנו אותם עבורכם בדף זה.

בחירת מסגרות למשקפיים לפי מבנה הפנים

לכל מבנה פנים מתאימה מסגרת מעט שונה – לכן ריכזנו עבורכם את הפרמטרים שלפיהם נתאים אותה למבנה הפנים שלכן:

כלל הברזל שילווה אותנו:  צורת המסגרת צריכה להיות הפוכה מצורת הפנים שלך.

  • מבנה פנים ארוך – כדי לאזן פנים ארוכות יש להתאים מסגרת עמוקה יותר לכיוון הלחיים, עם עדיפות לצבע כהה אחיד שייצור אפקט הקטנה של הפנים. בנוסף נקפיד שחיבור המוטות יהיה נמוך יותר, הדבר יתרום אף יותר לאיזון פנים ארוכות.
  • מבנה פנים קצר – כדי לאזן פנים קצרות יש להתאים דווקא מסגרת פחות עמוקה, ואף מומלץ להעדיף כזאת עם צבע מדורג (בהיר בחלק התחתון וכהה בחלק בעליון) או בעלת מבנה בולט או כהה בחלקה העליון שמאזנת יותר את הפנים הקצרות. בנוסף, נעדיף שחיבור המוטות יהיה גבוה ככל האפשר, כדי לתרום אף יותר לאיזון פנים ארוכות.
  • מבנה פנים אובאלי – מבנה זה נחשב לאידיאלי, כאשר אליו יתאימו מבנה מרובע, עגול, חתולי, מתומן, אובאלי ומקומר.
  • מבנה פנים עגול – מומלץ להתאים מבנה מרובע, מלבני או מתומן.
  • מבנה פנים מרובע – במקרה זה נתאים מסגרת במבנה עגול, אובאלי או חתולי, כאשר נשים דגש על קווים רכים ועדינים.
  • מבנה פנים יהלום – במצב זה החלק המרכזי של הפנים רחב ואילו החלק העליון והתחתון צרים יחסית. במקרה המדובר יתאימו כאלו שצורתן עגולה, אובאלי וקמור.
  • מבנה פנים משולש – חלק תחתון של הפנים רחב מהעליון במידה משמעותית. אליו יתאימו במבנה עגול או אובאלי.
  • מבנה משולש הפוך – במצב זה החלק העליון של הפנים באזור הרקות רחב יותר בהשוואה לאזור הלסת. אליו יתאימו במבנה עגול, אובאלי חתולי וקמור.
  • מבנה פנים קטנות – מומלץ להתאים מסגרות בגוונים בהירים או רימלס.
  • מבנה פנים עם עיניים קרובות אחת לשנייה – כדי לאזן במקרה זה מומלץ לבחור מסגרת בה אזור האף או הגשר יהיה בהיר יותר/פחות בולט, ואילו שצדדיה יהיו עם אלמנט בולט/כהה באזור הרקות.

מה חשוב לזכור בבחירת מסגרת למשקפיים?

  • 3 הנקודות – התאמת מסגרת נכונה תיגע בלקוח ב-3 נקודות בלבד: באף ובשתי האוזניים.
  • רוחב המסגרת – הרוחב אמור להיות זהה לרוחב הראש. איך לדעת אם המסגרת מתאימה? פשוט מאוד – על המוטות להיות בזווית ישרה לכיוון האחורי מבלי ללחוץ על הרקות, אלא רק לגעת בראשו של מרכיב המשקפיים ממש קרוב לפני האוזניים.
  • גשר האף – חשוב שמבנה ורוחב הגשר יתאימו למבנה ולקימור האף – כדי ליצור מגע אחיד של המסגרת על האף, ובכך להביא לחלוקת משקל אחידה ולנוחות הרכבה מקסימאלית. כאשר מדובר בגשר עם אפונים, יש לבחון את מיקומם ואת זווית המנח שלהם ביחס למבנה האף.
  • מוטות – אורך המוטות משפיע על מידת אחיזתם מאחורי האוזן, ולכן יש לבחור את אורך המוטות בתשומת לב על מנת שיהיו יציבים. אם לאדם יש נטייה להזעה, מומלץ לבחור מסגרת עם מוטות פלסטיק כדי למנוע גירוי של הרקות.
  • עומק המסגרת בעצמות לחיים גבוהות – כאשר מדובר בלקוח עם עצמות לחיים גבוהות, חשוב להקפיד על מסגרת פחות שקועה, כדי לשלול מגע של הקצה התחתון שלה עם הלחיים, דבר שעלול לגרום בעת הזעה לאפקט עיבוי על העדשות.
  • עומק מסגרת – חשוב להתאים מסגרת עם עומק מינימאלי מספק להתאמת עדשות מולטיפוקל משרדיות או עדשות אנטי-פאטיג'.
  • גובה המרשם והשפעתו על גודל המסגרת – במרשמים גבוהים קיימת עדיפות למסגרת בעלת עינית קטנה במידת האפשר, בהתאם למבנה ולגודל הפנים. הרי ככל שהיא תהיה קטנה יותר, כך עובי העדשה והמשקל יהיו גם הם קטנים יותר. (בעלי מרשם גבוה וחולמים על מסגרת גדולה? תאמינו או לא, אבל יש לנו פתרון).
  • גובה המרשם והשפעתו על סוג החומר – במרשמים גבוהים יש עדיפות למסגרות מלאות עם עדיפות לפלסטיק, במטרה להסתיר את עובי העדשה עד כמה שניתן. (לקוחות אופטיקה עיניים כבר לא סובלים מעדשה עבה…)

אנחנו נעזור לכם לבחור מסגרות משקפיים איכותיות המדויקות עבורכם

יש חשיבות גדולה לשמירה על כללי הבסיס בתהליך ההתאמה, למען תוצאה אופטימאלית.

כאשר בעל מקצוע מתחשב במשתנים אלו הוא ככל הנראה יחסוך זמן רב בבחירת מסגרת, על כן מומלץ כבר כאשר נכנסים לחנות, בשלב החיפוש, לשתף את איש המקצוע או את המוכרנית על מנת שתסייע במציאת המסגרת המתאימה ולהבטיח התאמה אופטימאלית.

מסגרות משקפיים לנשים

למרות העלייה בפופולאריות של סגנונות יוניסקס המציעים מסגרות למשקפיים המתאימות גם לנשים וגם לגברים, מבנה הפנים של נשים וגברים שונה מאוד וכך גם העדפות אסתטיות ותרבותיות. לכן בהחלט יש קטגוריה ספציפית ונפרדת של מסגרות למשקפי ראיה המתאימות ומותאמות במיוחד לנשים.

באופטיקה עיניים אתן מוזמנות לגלות מגוון רחב ומרשים של מסגרות משקפיים לנשים, עם קטלוג המשלב בצורה מושלמת בין סטייל לפונקציונאליות ואיכויות אופטיות חסרות פשרות.

בייחוד כאשר מדובר על משקפי ראייה לנשים, אנו מבינים כי המשקפיים שלך חייבים להיראות מעולה ולהתאים למבנה הפנים שלך ולסטייל האופנתי שאת אוהבת ומתחברת אליו. מסגנון מתוחכם של עיני חתול ועד לעיצובים מודרניים ומינימליסטיים, כל אחת מוצאת אצלנו מענה מדויק ואישי.

ברמה ה"פרקטית", בקטגוריית מסגרות משקפי ראיה לנשים תוכלנה למצוא יותר מסגרות משקפיים מיוחדות. העיצובים מותאמים במיוחד למבנה הפנים הנשי והמבחר האופנתי של סגנונות, צבעים, צורות וגימורים, רחב הרבה יותר לעומת מסגרות משקפי ראייה לגברים או בדגמי יוניסקס.

מסגרות ראיה

מסגרות משקפיים לגברים

זקוקים למשקפי ראיה לגברים?  אם כן נשתף איתכם כי בדיוק כפי שיש לנו באופטיקה עיניים קטגוריה ספציפית ונפרדת של משקפי ראייה לנשים, כך גם ציבור לקוחות הגברים מקבלים מענה מלא, מגוון ואופטימאלי עם מבחר מנצח של מסגרות משקפיים המתאימות עבור משקפי ראייה לגברים.

כאן מושם דגש רב ומדויק על איכות ואמינות לצד מראה המותאם לכל סוגי מבני הפנים הגבריים. הדגמים מותאמים להעדפות האסתטיות והעיצוביות הנפוצות בקרב כל הבנים שיודעים שהם צריכים משקפי ראיה לגברים, אך בלי לסתור את מה שנכתב כאן לפני רגע, נציין כי בהחלט תוכלו למצוא גם דוגמאות נועזות וצבעוניות יותר של מסגרות משקפיים מיוחדות המיועדות ספציפית לגברים.

מיתוג  לצד פשוטות יותר – מבחר ענק להתאמה אישית מושלמת

אופטיקה עיניים פתח תקווה זה לא רק מקום לרכוש בו משקפי ראיה לגברים. למעשה, באופטיקה עיניים תוכלו למצוא קטלוג עצום ומגוון מאוד של מסגרות למשקפי ראיה, לנשים, גברים וילדים. בד בבד לצד אפשרויות פחות ממותגות ויותר נגישות מבחינת  מחיר – כאשר בכל מקרה אין כל פשרות בנוגע לאיכות, לעיצובים מוקפדים ומגוונים ואמינות שיא בהתאמת המשקפיים המושלמות עבורכם ועבורכן.

כך אתם לא רק שולטים בסגנון המסגרת למשקפיים שלכם, בסוג ומהות עדשות הראייה המעולות שלנו ובפרמטרים חשובים אחרים, אלא גם יכולים לקבל משקפי ראייה מעוצבים במחיר שנוח, נגיש ומתאים לכם. מוכנים לקבל את משקפי הראייה המושלמות עבורכם? צרו קשר או הכי טוב, בואו לבקר אותנו בחנות ומעבדת האופטיקה שלנו.

בס"ד

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
מולטיפוקל החל מ- ₪890 בלבד!
עדשות בליטוש דיגיטלי אחורי המעניקות חדות ראיה מקסימלית!
*חברי קופ"ח כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית ייהנו מ-600 ₪ הנחה
על כל מסגרות הראיה באופטיקה!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

בס"ד

Liraz Limmer
Liraz Limmer
09/09/2023
ללא מילים! יהודה איש מקצוע יחיד ומיוחד במינו! הגעתי לבדיקה שגרתית שהתבררה כמשנה סדרי עולם. בזכות הבדיקה היסודית והמקצועית שערך יהודה הותאמו למידותיי בצורה נכונה ומדוייקת עדשות ראייה איכותיות ביותר עם אופטיקה שנכונה לי. יהודה השקיע בבדיקתי זמן לא מבוטל השמור רק לבעלי מקצוע מסורים וערכיים שטובת הלקוח בלבד לנגד עיניו. מיום קבלת המשקפיים שהגיעו במהירות רבה, אני נהנת מאוד להרכיבם וראייתי טובה יותר ורגועה יותר. הכל בזכות הדיאגנוזה הנכונה וההתאמות הנכונות שבוצעו. יהודה אין כמוך המשך לעשות טוב לבני אדם! ישר כח ושנה טובה!
ורדה אזולאי
ורדה אזולאי
14/08/2023
קניתי אצל יהודה היקר משקפיים (רגילות) בהתאמה אישית וכאבי הראש פשוט הפסיקו!!! לפני שיהודה מוכר משקפיים הוא עושה בדיקה מעמיקה שרק הוא יודע לעשות (לפעמים בדיקה שעורכת שעה) ואז ממליץ איזה מספר וצילינדר לקחת. נוסף על זה, הוא עומד על כך שלא רק תראו טוב אלא שגם הראייה שלכם תהיה נוחה לעיניים ושלא תתעייפנה בקריאה ארוכה. כל זה נוסף על כל הפיצ'רים הקיימים רק אצלו. מומלץ מאוד!!
אודיה כחלון
אודיה כחלון
13/08/2023
נשבו לי המשקפיים הלכתי ליהודה ביקשתי תיקון ויהודה הזמין את החלק השבור תוך כדי שמזהיר את החברה שיביא את החלק בצורה איך שהוא רוצה שלא ישבר ותוך יום הכול הסתדר משקפיים חדשות וכל זה היה יום חמישי אבל במוצ"ש הילד שבר לי את המשקפיים וחזרתי יום ראשון ויהודה הזמין לי שוב חלק חדש(רק בצד השני)אבל הפעם החברה סיפקה חלק שבור!, כאשר יהודה הרכיב לי את החלק הוא ישר הבין שהוא הוא שבור התקשר לחברה ואמר להם "הלקוח שלי צריך לקבל הטוב ביותר ואני לא מוכן שתספקו לי מוצרים שבורים תזמינו לי חלק חדש וטוב" היופי בכל הסיפור שבאמת לא שמים לב לחלק השבור ומוכר אחר היה דחוף לי את החלק בראש קטן ושלום על ישראל יהודה יצאת צדיק!!!! כל הכבוד זה אדם עם אמון ושווה לחזור ולקנות ממנו שוב
לימור יונגר
לימור יונגר
11/08/2023
יהודה תיקן לי את משקפי השמש, היה מקצועי ואדיב מאד
akiva bd
akiva bd
07/08/2023
תודה רבה ליהודה מאופטיקה עיניים. אחלה שרות, עבודה יסודית, בהחלט מפתיע. הזמנתי משקפי מולטיפוקל, עכשיו קיבלתי אותם ורואה מצויין מהרגע הראשון. שוב תודה רבה. ממליץ מכל הלב.
larisa slobodkin
larisa slobodkin
06/08/2023
Оптика очень хорошая, такой же хороший оптометрист. 👍 Заказала ещё одни очки и осталась довольна. Спасибо большое
ראובן בלצינסקי
ראובן בלצינסקי
06/08/2023
בדיקת ראיה מקצועית ומקיפה, עכשיו קיבלתי את המולטיפוקל החדשות שלי ורואה מצויין מהרגע הראשון. ממליץ בחום.
אספי יצחקי
אספי יצחקי
09/07/2023
שירות מעולה , יחס אישי ללא תחרות .בדיוק מה שחיפשתי . מקצועיות ללא פשרות
משה מקס
משה מקס
06/07/2023
הגענו אשתי ואני לאופטיקה דרך חיפוש רב של חנויות אופטיקה שמתמחות במולטיפוקל באינטרנט. מאד שמח שבחרנו באופטיקה זו. עברנו שנינו ע"י יהודה הבעלים בדיקת ראיה מרשימה, מושקעת ויוצאת מן הכלל, והזמנו שנינו משקפי מולטיפוקל. לפני יומיים קיבלנו אותם ושנינו מאד מרוצים מחדות ובהירות הראייה. ממליצים בחום רב!
yafa davda
yafa davda
03/07/2023
הגעתי לאופטיקה עיניים דרך פייסבוק, קיבלתי יחס מעולה. הכי חשוב להדגיש שהאופטומטריסט בעל ידע רב ועם סבלנות רבה בלשרת את הלקוח. עכשיו קיבלתי את משקפי המולטיפוקל החדשים שלי ורואה מצויין וברור כבר מהרגע הראשון בלי שאצטרך להסתגל. ממליצה מאוד.

לקוחות מרוצים מספרים:

שיחת היכרות ללא התחייבות