אופטיקה עיניים פתח תקווה

המדריך לבחירת עדשות מולטיפוקל, עדשות רב-מוקדיות

אופטיקה עיניים מתאימה ללקוחותיה משקפיים במקצועיות ובדייקנות  ללא פשרות, כבר מעל 37 שנה, עם אחוזי הצלחה גבוהים של 98%. אחוז גבוה מהמשקפיים שאנו מתאימים במקצוענות רבה ללקוחותינו הם משקפי מולטיפוקל – משקפיים בעלי עדשות רב-מוקדיות אשר הרכבתם חוסכת את השימוש במספר זוגות משקפיים.

כאשר מתקיים שיח על מולטיפוקל, והתאמה מצוינת של משקפי מולטיפוקל לאלו אשר לבסוף ירכיבו אותם, צריך גם לומר באותה הנשימה כי במשך השנים, צוות אופטיקה עסוק ביותר, פיתח שיטת התאמה בלעדית בשם ® MULTIMAX.

שיטת ההתאמה הזו, מהווה הליך ייחודי שהוכח כיעיל ומדויק במיוחד להתאמת משקפי מולטיפוקל בעלי חדות גבוהה ונוחות בלתי מתפשרת.

*החנות ממוקמת בלב פתח תקווה ומקבלת באהבה לקוחות מכל רחבי הארץ!
שטמפפר 24 פ"ת, 03-9036100, דברו עם יהודה או רונית כדי לקבוע תור
לבדיקת ראייה מקיפה בשיטת Optomax

אופטיקה עיניים מספקת לכל לקוח ולקוחה משקפיים התפורים למידותיו או מידותיה – הן מבחינת סטייל והן מבחינת תיקון הראייה האישי הנדרש, זאת לאחר בדיקה מקיפה הנעשית על ידי אופטומטריסט מנוסה בעל ניסיון של כארבעה עשורים בתחום.

סוג נוסף של משקפיים רב מוקדיות אותם תוכלו למצוא בחנות הוא משקפיים משרדיים, המספקים מענה מצוין למי שעובד שעות רבות מול מסך המחשב.

*בכל סוגי העדשות (לא רק במקרה של עדשות מולטיפוקל), צוות אופטיקה עיניים יכול לספק גם חוסם אור כחול להגנה מפני קרינה הנפלטת ממסכים.

לקראת גיל 40, הגיע הזמן להיפרד משני זוגות המשקפיים, לרחוק וקרוב ולהרכיב זוג משקפיים אחד – ואנחנו מתכוונים כמובן למשקפי מולטיפוקל אושר הותאמו עבורכם באופן המדוקדק ביותר.

התאמת משקפיים מולטיפוקל באופטיקה עיניים נעשית במקצועיות רבה ובאמצעות מכשור חדשני, על מנת לאפשר ללקוחות לאחד את משקפי הראייה לקריאה ומשקפי הראייה למרחק לזוג אחד וכך למעשה לראות בנוחות גם בראיה לרחוק, לקרוב ואף לתחומי ביניים וזאת בלי להחליף בכל פעם משקפיים. מטרת הצוות לאפשר לכל לקוח ליהנות מחדות ראייה ומאיכות חיים גבוהה, הרי ראייה טובה מספקת נוחות לעיניים ומרגיעה את הגוף והנפש.

מה זה מולטיפוקל ?

עדשות מולטיפוקל, נקראות גם עדשות רב-מוקדיות, כיוון שהן מכילות מרכיבים לראייה מרחוק מקרוב ותחום הביניים.

למעשה, בחלק העליון של העדשות נמצא שטח המיועד לראייה מרחוק, בעוד בחלק התחתון של העדשה יש שטח המיועד לקריאה מקרוב שהוא שטח צר יותר, ובין לבין נמצא השטח המיועד לתחום הביניים. מדובר על פיתוח מהפכני המאפשר ליהנות ממעבר הדרגתי בין מוקדי הראיה השונים ומחוויית ראייה מהנה ומלאה, בזוג משקפיים אחד. אולם, ישנה חשיבות רבה להתאמת המשקפיים בדיוק רב לכל לקוח.

חשוב לדעת שהמראה שלהם הוא לגמרי אסתטי ולא ניתן להבחין במעבר האופטי על פני העדשה, כלפי חוץ הן נראות כמו עדשות משקפיים רגילות לגמרי. כמו כן, מבנה מולטיפוקל מותאם לתנועות הטבעיות של העיניים ומאפשר ליהנות מראייה חדה ונינוחה מכל זווית וללא מאמץ.

אגב, אם הנכם זקוקים לתיקון משקפי ראייה, או תיקון משקפי שמש, אנו מזמינים אתכם להגיע לסניפנו ברחוב שטמפפר 24 פ"ת לשם קבלת טיפול מקצועי של תיקון משקפיים.

מולטיפוקל - רחוק קרוב

על מה לשים לב, הטיפים הכי חשובים, ומאילו עדשות כדאי לנו “לברוח”?

כדי שניתן יהיה “לנצל” את כל הטוב ואת כל היתרונות שעדשות מולטיפוקל מציעות – חשוב להבין שקיים מכלול של מרכיבים שכל אחד מהם מהווה נדבך יסודי התורם את חלקו להתאמה מוצלחת.

בין המרכיבים החשובים נמנים: בדיקת אופטומטריסט לאבחון הראייה, מבנה העדשות והמאפיינים שלהן, בחירת מסגרת ראייה מתאימה, עריכת מדידות וסימונים מדויקים ועוד.

חשוב לומר עם יד על הלב: באופן די תכוף, אנו מוצאים עצמנו משוחחים שוב ושוב עם לקוחות שמעידים באופן הכי אישי כי הגיעו למרכז האופטיקה שלנו, לאחר שהתאכזבו ממשקפי מולטיפוקל שרכשו בחנות אופטיקה אחרת, וצריך לאמר כאן עם יד על הלב שלעיתים אותם לקוחות מספרים כי רכשו מולטיפוקל ברשתות אופטיקה מהגדולות בישראל.

ואחרי שאמרנו את מה שאמרנו, אתם כבר יכולים ודאי לזהות שכאשר אנשים מעלים על הלשון את המילה 'מולטיפוקל', הם לרוב מבינים כי מדובר כאן במכלול מורכב של מגוון משתנים ופרמטרים – לכן מספיק שאחד המרכיבים במכלול לא יהיה מדויק, כדי שהתאמת משקפי-המולטיפוקל שלכם לא תהיה מוצלחת.

לצערנו, העניין הזה של התאמת-מולטיפוקל לא מוצלחת זה מצב שקורה באופן יחסית תדיר, וזה קורה כאשר הליך הבדיקה עצמו אינו מקיף דיו, כאשר איכות העדשות אינה גבוהה מספיק, או כאשר כל הליך ההתאמה של המולטיפוקל אינו נעשה בצורה מקצועית.

בואו נצלול לפרטים כדי להבין איך עושים התאמה מושלמת:

המדריך לבחירת עדשות מולטיפוקל, עדשות רב-מוקדיות

מי צריך משקפי מולטיפוקל בשיטת ®MULTIMAX  ?

  • מי שזקוק למשקפי קריאה ומשקפי ראייה למרחק.
  • מי שניסה בעבר ולא הצליח להסתגל או התאכזב מהראייה דרכם.
  • מי שחווה קשיים בקריאה, או חוסר נוחות/תסכול מהמשקפיים הקיימים.

מי שנמאס לו להחליף בכל פעם משקפיים לרחוק ולקרוב.

אז על מה חשוב להתמקד בבחירת עדשות מולטיפוקל?

איכות משקפי המולטיפוקל נקבעת על פי 7 מאפיינים עיקריים:

  • משקפי מולטיפוקל איכותיים ידיעו עם תעלה רחבה עם מינימום עיוותים בשוליים:
    נעדיף עדשה בה המעבר מהחלק העליון (המשמש לרחוק) ועד לחלק התחתון (המשמש לקרוב), יהיה רחב ככל האפשר ועם מינימום עיוותים בשולי התעלה.
    ככל שהעדשה יותר איכותית, כך השטח המת יהיה קטן יותר ביחס לשטח העדשה הכולל, ופתח הראייה יהיה רחב יותר.
  • הדרגתיות במעבר מרחוק לקרוב:
    ככל שהדירוג במעבר בין אזורי הראייה לרחוק ולקרוב יהיה יותר מתון – כך העדשה תהיה יותר איכותית ונוחה, והמעבר יהיה יותר נעים לעיניים.
  • מבנה עדשת-המולטיפוקל:
    “מבנה עדשה מוגדר מראש” הוא מבנה קבוע ובסיסי של כל סוג עדשה, כך שאורך התעלה הוא הפרמטר היחידי הניתן להגדרה. לעומת זאת, “מבנה עדשה אינדיבידואלי” מאפשר להגדיר מספר פרמטרים, כמו מרחק העדשה מהעיניים או זווית מנח העדשות והמבנה הפנוראמי שלהן ביחס לציר האופטי של העיניים. כשפרמטרים אלו נלקחים בחשבון במהלך ייצור העדשות, הם מעניקים למשתמש שדה ראייה רחב יותר, נוחות מקסימאלית במעברים בין תחומי הראייה השונים, ומקלים את ההסתגלות.
  • סוג ליטוש של עדשות-המולטיפוקל:
    אז כשמדברים על ליטוש עדשות מולטיפוקל – מה כדאי – אחורי או משולב?
    ליטוש אחורי הוא לרוב ברירת מחדל, בעוד שהליטוש המשולב מאפשר נוחות ראייה טובה יותר באזורי הקריאה והביניים (בפרט במרשמים עם ערכי פלוס).
  • חומר הגלם:
    חומר הגלם משפיע ישירות על איכות העדשה, על מעבר האור דרכה ועל חדות הראייה המתקבלת. ענף האופטיקה מתבסס כיום רובו ככולו על עדשות פלסטיק איכותיות ביותר, שמעבירות אור בצורה אופטימאלית, עמידות לאורך זמן, ושוקלות מעט.
  • מולטיפוקל יכול להגיע גם עם שכבות הגנה חוסמות קרינה, פילטרים וציפויים לשמירה על העדשות ועל בריאות העיניים שלכם:
    כיום בעידן הדיגיטלי ובעבודה התמידית מול מסכים, לשכבות הגנה ולציפויים שמגנים על העין ועל העדשות מפגעי הטכנולוגיה והזמן יש חשיבות עצומה. מבין הציפויים שלנו: שכבת הגנה המובנית בתוך חומר הגלם כנגד קרינת האור הכחול, ציפוי הידרופובי, ציפוי NANO להבטחת עמידות העדשה מפני שחיקה שומנים ואבק, ציפוי ייחודי היוצר בעדשה שקיפות מקסימאלית של 99.7% ויגרום לכולנו לשכוח שבכלל שמנו ציפויים על העדשה, ועוד ציפויים רבים נוספים.
  • יצרן עדשות ידוע ומוכר לקבלת מוצר איכותי ומדויק:
    חשוב לשים לב שהעדשות מיוצרות על ידי חברה ידועה ומובילה בעלת שם עולמי, מומחיות, תקינה בינלאומית, שנות ניסיון רבות בתחום וציוד חדשני – כדי להבטיח מוצר באיכות גבוהה. אחד הפרמטרים הנבחנים יהיו עדשות מולטיפוקל מחיר , שיכול להיות גבוה או נמוך תלוי ביצרן ובאיכות העדשה.

הליך התאמה נכון של מולטיפוקל  – מה הוא כולל?

  • בדיקת אבחון ראייה מקיפה ומדוקדקת.
  • בחירת מבנה עדשה מתאים ופרמטרים נוספים לראיה אופטימלית וחדה.
  • יש לבחור מסגרת הראיה שתענה על דרישות מקצועיות מרכזיות. לצורך התאמה איכותית.
  • מדידות כמו סימון מרכז אישונים ותכנון ייצור מפורט עבור היצרן.
  • הזמנת עדשות מולטיפוקל מיצרן עם הוכחות של איכות (יצרן עם "קבלות")
  • ביצוע בקרת איכות לפני מסירה ללקוח – הבטחת  איכות גבוהה ודיוק.
  • הטאץ’ האחרון – כוונון והתאמה נכונים של המשקפיים המוגמרים על פניו של הלקוח.
  • ליווי והדרכה ללקוח כיצד להשתמש במשקפיים בצורה נכונה, לצורך תהליך הסתגלות הסתגלות על הצד הטוב  במינימום של תסכול.

מבולבלים מכל הפרמטרים?

הכול טוב, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – כדי להנגיש עבורכם את המידע הקריטי והחשוב ביותר ולגרום לכם להבין הכול בבירור.

מרגישים שאתם שוחים בחומר? נסו בכל זאת לעיין בנקודות החשובות שלנו, ותראו שבכל זאת נחדש לכם לא מעט.

יצחק אלון, רמת גן
קרא עוד
"האופטומטריסט בחנות פשוט "גדול" הוא עושה את הבדיקות בלי לעגל פינות ומסביר ללקוח בסבלנות כל פרט ופרט בגובה העיניים מה שלא זכיתי לקבל אפילו מרופאי עיניים אצלם ביקרתי"

מבולבלים מכל הפרמטרים? הכול טוב, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, לפנייה מהירה מלאו את הפרטים:

מבנה עדשות מולטיפוקל – ואיך זה משפיע על האיכות?

תחת מבנה עדשות-המולטיפוקל נכנסים פרמטרים רבים המשפיעים על איכותן, ביניהם: אורך התעלה, רוחב התעלה, המעבר המדורג לאורך התעלה, העיוותים שבשולי התעלה ועוד.

1. תעלה משפיעה על הראייה
מעבר אופטי זה נקרא תעלה (Corridor) והוא למעשה האזור הברור בעדשת-המולטיפוקל דרכו אנו רואים בעת הסטת העיניים לטווח הקריאה או טווח הביניים.
בצידי התעלה מצוי איזור עם עיוותים שדרכו העין אינה יכולה לראות והוא נחשב כאזור מת. ככל שיש פחות עיוותים בשולי התעלה, כך השטח המת קטן יותר, ורואים טוב יותר דרך העדשה.

2. הדרגתיות ותעלה רחבה = ראייה נוחה יותר
ככל שתעלת עדשות המולטיפוקל שלכם תהיה רחבה יותר על חשבון האזורים המעוותים בעדשה, וככל שהראייה לאורך התעלה תהיה מדורגת יותר במעבר ממבט לקריאה ועד למבט לרחוק – הראייה תהיה נוחה בהרבה עבור העיניים, תהליך ההסתגלות לעדשה יהיה קל יותר, ולכן גם העדשה תיחשב לאיכותית יותר.

3. אורכים שונים של התעלה
קיימות תעלות (Corridor) באורכים שונים, החל מ 12 מ”מ ועד ל 18 מ”מ, המותאמות לצרכים שונים – כך שניתן להגדיר בכל הזמנת עדשות את אורך התעלה המבוקש.

אדם שנמצא שעות רבות בנהיגה בכבישים, וזקוק לשדה ראייה רחב לרחוק ולאזור לוח השעונים, יקבל עדשה עם מבנה תעלה רחב באזור הביניים על חשבון שדה הראייה לקריאה שיהיה מצומצם יותר.

לעומת זאת, אדם העובד שעות רבות מול המחשב, וזקוק לראות את המחשב ואת המקלדת בנוחות ובצורה ברורה, יקבל עדשת מולטיפוקל עם שדה ראייה אופטימאלי לטווח הקרוב והבינוני, וזאת מבלי לפגום בשדה הראיה במבט לרחוק.

4. העיצוב האופטי של העדשה
מכלול הפרמטרים האופטיים מהם מורכבת העדשה משפיעים על העיצוב האופטי שלה. כל יצרן עדשות מציע מספר עיצובי עדשות, ועל האופטומטריסט המומחה לבחור את עיצוב העדשה המותאם ביותר לצרכיו של הלקוח ובהתאם למאפיינים האישיים של ליקוי הראיה שלו, הבאים לידי ביטוי בתוצאה הסופית של בדיקת הראיה.

ללקוח יהיה קשה ואף בלתי אפשרי “לעבד” את כל המאפיינים הללו לבד כדי להחליט אילו עדשות טובות עבורו – כך שהצורך להגיע לאופטומטריסט אמין ומנוסה, על מנת להבטיח תוצאה מושלמת, הינו מכורח המציאות!

התפשרות על חומר הגלם = התפשרות על האיכות

הגיע הזמן שכל אחד מאיתנו ישאל את השאלה – ממה עשויה העדשה שלי?

החומר עצמו

פלסטיק הוא חומר הגלם העיקרי בעולם האופטיקה של היום, שכן הוא מעביר אור באופן אופטימאלי (99.2% שקיפות!), עמיד מאוד, וקל משקל.
ואיפה הזכוכית נכנסת לתמונה? היא לא… – בעבר היא שימשה כחומר גלם לעדשות, אך חסרונותיה התבררו כרבים בעוד שעדשות הפלסטיק התפתחו בקצב מסחרר, כך שאלו דחקו את עדשות הזכוכית החוצה.

ציפויים שעולים על כל הציפיות…

ציפויים ושכבות הגנה לעדשה הם כמו התבלינים בתבשיל של אמא – אפשר בלי, אבל זה יהיה תפל, לא אמיתי ולא שווה. אז למה בלי כשאפשר עם?

תנו לנו להציג לכם כמה ציפויים עיקריים לעדשות שחשוב שתכירו:

ציפוי האנטי רפלקס והציפוי הבסיסי נגד שריטות שקיימים בעדשות רגילות, הם הציפויים הבסיסים המלווים את העדשות שנים רבות, אך ציפויים אלו לא מסוגלים לתת מענה להתמודדות העיניים עם העולם הדיגיטלי, בו השפעת קרינת המסכים על העיניים מהווה סכנה ממשית. בנוסף, העדשה עם ציפוי האנטי ריפלקס, מתלכלכת מהר ו”תופסת” שומן וטביעות אצבע כך שאנו עסוקים לרוב בניקוי העדשות. במקביל, הציפוי הבסיסי נגד שריטות – כשמו כן הוא – בסיסי בלבד – כך שאינו נותן מענה לאתגרים בהם עומדת העדשה מדי יום במניעת שריטות הנובעות לרוב מהליך ניקוי העדשות.

MAXI VIEW – “לראות עם ולהיראות בלי” – מיועד לאלו מכם שאוהבים להתפנק עם אקסטרה צלילות.

MAXI VIEW של אופטיקה עיניים ישדרג את השקיפות ואת מעבר האור בעדשה שלכם ל 99.7% – הערך הגבוה ביותר שקיים היום. מה זה ייתן לכם? צלילות, בהירות וחדות ראייה שלא הכרתם. עם MAXI VIEW קל מאוד להתבלבל ולחשוב שאין בכלל עדשות במשקפיים! (מוזמנים להגיע לחנות ולהיווכח בעצמכם!)

HCMC coat – ציפוי חדשני המפחית בצורה דרסטית ומשמעותית את תופעת השריטות על העדשות ומשפר את עמידותן בפני שחיקה.

פילטר רשת ייחודי HexaMash: פיתוח מהפכני המאפשר רק לקרניים מקבילות לעבור דרך העדשה. בכך הוא מונע מקרני האור המפוזרות והאלכסוניות להיכנס לעין, כך שמפחית משמעותית את אי הנוחות מהאור הישיר הנופל על רשתית העין וגורם לסנוור. פתרון מצוין עבור אלו הרגישים לאור יום או לתאורה מלאכותית (Photophobia).

פילטר Stress Free: שילוב של הציפוי Stress Free בעדשת המולטיפוקל הוא בחירה חכמה שנותנת הרבה שקט בראש ובעיניים. מסנן הקרינה הנ”ל מסייע בהפחתת המתחים מול מסך המחשב, כשהעיניים בורחות מהמסך לצדדים או כשהן כבר עייפות מלהתרכז מול כל האור והקרינה. פילטר זה יתרום לכם לתחושת נוחות ורוגע בזמן העבודה. מיועד במיוחד עבור כל מי שמרגיש עייפות, עיניים שורפות, מתח בעיניים ואפילו כאבי ראש בגין מאמץ עיניים ממושך מול המסכים הדיגיטליים (או בשמה במקצועי – תסמונת CVS).

סדרה של 7 ציפויים חדשניים – כוללת 2 שכבות בסיס לעמידות גבוהה נגד שריטות, ציפוי אנטי רפלקס מתקדם, ציפוי ייחודי דוחה שומן ולכלוך, ציפוי הידרופובי, ציפוי אנטי סטטי ואחרון חביב – ציפוי CLEAR לקבלת עדשה צלולה לחלוטין ללא השתקפות הציפויים כלל. כמובן שמעל אפשר להוסיף את MAXI VIEW שיעצים את מידת הצלילות ויצור עבורכם חווית ראייה עשירה בתבלינים הכי טעימים שיש. מה שמיוחד ב MAXI VIEW הוא שהוא כל כך שקוף וצלול, כך שכשנוסיף אותו לא יראו אותו וגם לא את כל 7 הציפויים הנוספים!

ואם כבר מדברים על תוספות מלמעלה… למה לא לשדרג את כל חגיגת התבלינים הזאת עם התבלין שגם יגן עליכם מקרינת האור הכחול? עם חסימה של עד nm430 ננומטר בשיטת BLUE4SAFE, הציפוי הזה יגן עליכם בו זמנית גם מקרינת האור הכחול וגם מקרינת UV, כך שהוא ישמור בצורה מלאה ובריאה על העיניים היקרות שלכם.

קרינת אור כחול פוגעת גם במוח. כנסו וקראו עוד

ועדיין חשוב להדגיש!
גם אם תרכשו עדשות באיכות גבוהה ובטכנולוגיה מתקדמת ביותר – לא בטוח שתזכו לתוצאה הסופית הנחשקת.
מחקרים מוכיחים כי למעלה מ 60% ממקרי אי ההתאמה למולטיפוקל נובעים ממרשם שגוי וממחדלים במהלך התאמת מולטיפוקל. לכן רק הליך התאמה מדויק “עקב אחר אגודל” אמור להבטיח את התוצאה המיוחלת.

יצרן אמין “עם קבלות”, יבטיח את איכות העדשה

אז מי הם יצרני העדשות המובילים בעולם?
ZEISS, RODESTOCK, ESSILOR, HOYA והחברה הישראלית SHAMIR מיקמו עצמן במרוצת השנים בין החברות המובילות בעולם.
בנוסף קיימות חברות עולמיות קטנות יותר המסוגלות לתת מענה איכותי “וגמיש” יותר המאפשר לאופטומטריסט המומחה חופש פעולה במהלך הזמנת עדשות עם פרמטרים ועם ציפויים ייחודיים, שהחברות המובילות לא תמיד נותנות להם מענה.

ESSILOR

ESSILOR

ESSILOR – חברה צרפתית ותיקה שעיקר פעילותה הוא בייצור עדשות למשקפיים, היא נחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום. ב-1959 היא פיתחה מוצר מהפכני פורץ דרך הנותן מענה לבעיית זוקן הראייה – פתרון שכיום מוכר לנו כעדשת מולטיפוקל. היא פועלת בעשרות מדינות בעולם כולל בישראל.

Zeiss

ZEISS

ZEISS – צייס היא חברה גרמנית ידועה לפיתוח ולייצור עדשות מתקדמות לענף האופטיקה, לענף המצלמות ולמוצרים אופטיים רבים בענף המחקר, הטכנולוגיה הרפואית ועוד. כצפוי מחברה שמייצרת עדשות מולטיפוקל גרמניות, היא נמצאת בחוד החנית של המחקר והפיתוח, ומחזיקה במכוני מחקר ופיתוח ברחבי העולם.

hoya

HOYA

HOYA – חברה יפנית המייצרת מוצרים ומכשירים אופטיים רבים לצד עדשות ראייה מתקדמות. לחברה מרכזי ייצור, מחקר ופיתוח ביפן ובגרמניה. היא מתמחית בעיקר בטכנולוגיות ייצור ופיתוח מתקדמות לצד הקפדה על עדשות קלות משקל.

RODENSTOCK

RODENSTOCK

RODENSTOCK – רודנשטוק היא חברת אופטיקה גרמנית עם היסטוריה של כ 150 שנות פעילות. היא נחשבת לענקית אופטיקה עולמית, ובעלת מפעלי ייצור ב- 12 מדינות ברחבי העולם. החברה מייצרת עדשות ראייה מתקדמות למשקפיים, עדשות למצלמות ולמוצרים אופטיים שונים. היא משקיעה רבות בתחום המחקר והפיתוח, וברשותה מעל 10 מרכזי מחקר פיתוח וייצור ברחבי העולם. מוצרי רודנשטוק, בייחוד בתחום עדשות המולטיפוקל, ידועים באיכותם כאשר המבנה האופטי של העדשות מעניק למשתמש תחושת נוחות מהירה יחסית. גם מסגרות הראייה של החברה ידועות באיכות ובפונקציונאליות שלהן.

SHAMIR

SHAMIR

SHAMIR – חברת שמיר הינה חברת ישראלית (כן כן! לגמרי!) הפעילה מאז 1972 וממוקמת בקיבוץ שמיר שבצפון הארץ. שמיר נכנסה לעשירייה הפותחת של חברות האופטיקה המובילות בעולם. כיום עיקר פעילותה הוא בייצור עדשות מולטיפוקל מומלצות ומתקדמות. לחברה יש שתי מעבדות ייצור בארץ ומעל 10 מעבדות ייצור ברחבי העולם.

“אז תכלס – אלו עדשות מולטיפוקל מומלצות לקנייה?

המדריך לבחירת עדשות מולטיפוקל, עדשות רב-מוקדיות
תראו כשמדברים על משקפיים שמהווים מוצר מורכב כמו מולטיפוקל, הכי חשוב זה לא להתפשר על האיכות. איכות העדשה נמדדת לפי כמה מאפיינים אופטיים שקשורים למבנה שלה, לתעלה שלה, להדרגתיות שבה, לליטוש, ליצרן וכמובן לציפויים ולשכבות ההגנה שמוזמנים בתהליך הייצור.

מאחר שכל אחד מהמאפיינים האופטיים הללו הם אינדיווידואליים לכל אדם ואדם ואין בהם “אמת מוחלטת”, יש להתאים אותם באופן אישי ללקוח – ובדיוק כאן האופטומטריסט המומחה נכנס לתמונה.
רק אופטומטריסט מומחה ש”מבין עניין” ומומחה בתחום, ידע לשקלל את כל הפרמטרים לכדי המרשם המותאם ביותר עבורכם, בתהליך שנקרא “תכנון עדשה”, המכיל פירוט מדויק על כל הפרמטרים שנלקחו בחשבון בנוגע לעדשה שתוזמן עבורכם באופן אישי.

ההחלטה איזו עדשה להזמין מצריכה חשיבה וניסיון רב. לכן בדיוק כמו שאנו מתייעצים עם רופא לפני נטילת תרופה, כדי שיתאים אותה עבורנו מבחינת המרשם, החברה המייצרת, אם לקחת אותה על קיבה ריקה או מלאה ואם כדאי להוסיף תוספים תזונתיים בנוסף – כך עלינו גם להתייעץ עם האופטומטריסט המומחה על מנת שיתאים את העדשה ספציפית אלינו.

אז אין באמת תשובה לשאלה – כי זה כל כך אינדיווידואלי.
מה שאנחנו כן ממליצים זה לגשת לבעל מקצוע – אופטומטריסט – אמין ומנוסה שאפשר לסמוך עליו, על מנת שיוכל “לעבד” עבורכם את כל הנתונים. אחרת, אתם פשוט תלכו לאיבוד 🙂

מאילו עדשות כדאי לנו “לברוח”?

מבצעי מולטיפוקל לא הגיוניים = עדשות שנועדו להיכשל
כאשר אנו נחשפים לפרסומות של עדשות החל מ 599 ₪ או 2 זוגות ב 1200 ₪, חשוב שנבין שגורמים אלו מציעים מוצר במחירים הזויים ולכן הם למעשה לא מציעים לכם עדשות איכותיות, ובוודאי שלא הליך התאמה מקצועי ומדויק שאתם ראויים לו כדי להגיע לאיכות ראייה ולהסתגלות קלה ומהירה.
 במקרים אלו יציעו לנו עדשות במחיר זול בצורה חריגה בד"כ ולרוב עדשות המיוצרות בטכנולוגיה שעבר זמנה, עם מבנה תעלה צר (כאשר כל תנועה של העיניים בזמן קריאה גורם לאיבוד הפוקוס), באינדקס הבסיסי והפשוט 1.5, עם חומרים בשקיפות מוגבלת, ועם שכבת ציפויים שלא תמיד עומדת במבחן הזמן ושמהר מאוד תגלה סימני שחיקה ותהפוך את העדשות לאטומות למחצה.

חשוב לומר באופן הכי ישר, שעדשות מולטיפוקל כאלה – לא תוכלו לראות דרכן כראוי, לא תוכלו להשתמש בהן, מה שהיה נראה כמו הזדמנות פז של מחיר מציאה התברר ככסף שירד לטמיון, וזה עוד בלי לדבר בכלל על חוסר שביעות הרצון.

לכן כאשר מדובר בקניית משקפי מולטיפוקל, אם המחיר חריג כלפי מטה, כדאי להבין שיש מצב שכדאי להמשיך את מחקר השוק והמוצר שאתם מנהלים על מנת להגיע למצב בו הצלחתם לאתר את עדשות המולטיפוקל האיכותיות ביותר, אשר אף הותאמו עבורכם באופן אישי. בדיוק בגלל זה, הגענו להמציא את שיטת התאמת המולטיפוקל – זו שעונה לשם Multimax. שיטת ההתאמה הזו של משקפי מולטיפוקל, נובעת מניסיון בן כ-38 שנים בתחום האופטיקה המתקדמת.

מולטיפוקל – מוצר מורכב ששווה להתעכב על הליך רכישתו
האם לדעתכם לאותם גורמים המציעים מולטיפוקל ב’שיטת מצליח’, אכפת מהעיניים שלכם?
האם אותם גורמים המוכרים מהר ובזול, כאילו עדשות כאלו הם קילו עגבניות, יהיו בנויים להשקיע בכם זמן רב בהליך התאמה ארוך “צעד אחר צעד” המצריך השקעת זמן, סבלנות וידע רב?
התשובה היא לא!
למעשה, כאשר מציעים לכם עדשות במחיר נמוך ואף מצחיק, חשוב להבין שהגורם העומד מאחורי פרסום זה, באופן טבעי, לעולם לא יוכל להעניק לך תשומת לב אישית וקפדנות רצינית מצד האופטומטריסט ובמקביל גם להבטיח לך עדשות איכותיות. כך שגורם זה אינו מקצועי ולא לוקח אחריות על העיניים שלך.
המחיר אולי יהיה מחיר “מציאה” – אבל את התוצאה אתם “משלמים” בעיניים שלכם.

ברור לכולנו שמהצעות שכאלו כדאי לברוח ומהר! עדיף להשקיע כמו שמגיע לכם ולעיניים שלכם, ולהיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש.
כי עם עיניים לא משחקים!

מולטיפוקל? למדו על היתרונות והשלבים של שיטת ®MULTIMAX

זקוקים למולטיפוקל? רק באופטיקה עיניים תיהנו מתהליך ברור, מסודר ושקוף לחלוטין של התאמת מולטיפוקל, המבטיח תוצאה איכותית ואופטימלית. הכירו את השלבים:

 למה לבחור בנו? 38 שנות ניסיון בהתאמת משקפי מולטיפוקל

בשיטת התאמת-המולטיפוקל הבלעדית שלנו, אנחנו מבצעים תהליך התאמה ייחודי ורצוף, מתחילתו ועד סופו ע"י אופטומטריסט מומחה בעל ניסיון של כ 4 עשורים בתחום, החל מבדיקת הראיה המקיפה והמקצועית לעילא, המשלבת מכשור בדיקה מהמתקדמים בעולם ועד לטיפול בלקוח בהליך ההתאמה כפי שמפורט להלן:

  • בחירת מסגרת הראיה המתאימה בהתאם למבנה הפנים והדרישות המקצועיות
  • קביעת סוג עדשת-המולטיפוקל והמבנה האופטי שלה על ידי האופטומטריסט המומחה, כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.
  • ביצוע מדידות וסימוני מרכז אישונים.
  • הכנת תכנית ייצור מקיפה הכוללת את מכלול הפרמטרים והמדידות של הלקוח שנאספו עד כה ושילוחם ליצרן בחו"ל.
  • קבלת המשקפיים המוגמרות, ועריכת ביקורת איכות סופית לפני מסירה ללקוח
  • מסירת המשקפיים ללקוח, תוך ביצוע התאמות וכיוונונים סופיים על הפנים של הלקוח, עד לשביעות רצון מלאה.

מדובר בשיטת התאמת-מולטיפוקל באופן אינדבידואלי. לכל אדם מבנה סדר יום שונה, מבנה פנים שונה, וצרכים שונים.

השיטה המהפכנית והיחידה בישראל שפיתחה אופטיקה עיניים להתאמת משקפי מולטיפוקל בהתאמה אישית תוך הבטחת חדות ראייה ונוחות ראיה בלתי מתפשרת, לצד שביעות רצון רבה וכ-98% הצלחה באיכות ההתאמה של עדשות המולטיפוקל.

וודאי. חברי כל הקופות חולים זכאים לקבל הטבה של 600 ₪ ברכישת מסגרת למשקפיים. לרשותכם מבחר ענק של 2,000 מסגרות לבחירתכם!

**ההטבה תקפה לכל מבחר המסגרות באופטיקה**

את הבדיקה ניתן לבצע באופטיקה שלנו הממוקמת בלב פתח תקווה, בכתובת שטמפפר 24. שם ימתין לכם צוות מקצועי לביצוע הבדיקה והליך ההתאמה, שילווה אתכם בתהליך רכישת המשקפיים המדויקים בשבילכם.

את כל השלבים מההתחלה ועד הסוף, ז"א מרגע הכניסה לחנות ועד לקבלת משקפי-המולטיפוקל המוכנים, מבצע אופטומטריסט מקצועי עם ניסיון של 4 עשורים בתחום והכול הכול בכדי שנוכל להתחייב לך הלקוח, קבלת משקפי-מולטיפוקל עם מקסימום איכות, ראיה חדה ונוחות ראיה מהסרטים עם אפס תקלות! כאשר את כל השלבים הבאים יבצע האופטומטריסט המומחה מההתחלה ועד הסוף מול הלקוח או הלקוחה:

  • ייעוץ ראשוני ללקוח כבר בכניסה לאופטיקה טרום בדיקה
  • ביצוע בדיקת הראיה המקיפה בשיטת ®OPTOMAX
  • בחירת מסגרת הראיה המיטבית בהתאם לבחירת עדשות המולטיפוקל, וגם עפ"י מבנה-הפנים והדרישות המקצועיות
  • קביעת סוג עדשות-המולטיפוקל, היצרן, המבנה האופטי המיטבי שלהן ועוד
  • ביצוע מדידות וסימוני מרכז אישונים על המסגרת הנבחרת
  • הכנת תכנית ייצור מפורטת לעדשות ושילוחה ליצרן בחו"ל
  • קבלת משקפי המולטיפוקל המוכנים, וביצוע בקרת איכות סופית לפני מסירה ללקוח, כדי להבטיח דיוק מרבי של כל הפרמטרים והפרטים הנדרשים עפ"י תוכנית הייצור.
  • מסירת משקפי- המולטיפוקל ללקוח, תוך ביצוע התאמת-מולטיפוקל וכיוונים סופיים, עד לשביעות רצון מלאה של הלקוח.
  • מתן ייעוץ והדרכה ללקוח על תחזוקה שוטפת ואופן ניקיון משקפי-המולטיפוקל כדי להבטיח תועלת מקסימאלית לאורך זמן.

וודאי. למרות המבנה האופטי עם מספר מוקדים רב, העדשות נראות כמו עדשות משקפיים רגילות לחלוטין בלי פסים או חלונות מפרידים. בשורה התחתונה, תיהנו ממשקפיים בעלי מראה אסתטי לחלוטין.

אופטיקה עיניים עושה שימוש בעדשות איכותיות בלבד, ומתאימה לכל לקוח את העדשות באופן מקצועי ביותר, ולכן המעבר בין המוקדים הדרגתי ונעים מאוד לעין.

הרבה משתמשים מרכיבים את המשקפיים ומיד חשים בשיפור בראייה, גם קרוב וגם רחוק, כמעט ללא תופעות של הסתגלות לעדשות החדשות והמשוכללות. אך בהחלט ישנם אלו העוברים תהליך מסוים, בפרט בזוג הראשון שלהם.
הסיבה לכך נובעת מהעובדה שהעדשות בנויות ממספר מוקדים רב עם ערך דינמי המושפע מתנועת העין על גבי העדשה, במטרה לראות חד בטווחי הראיה השונים, כך שחווית הראיה במוח לעדשות אלו שונה מעדשות חד מוקדיות (רגילות) ולכן יש מקרים שהמוח צריך לעבור תהליך הסתגלות למולטיפוקל, הנמשך ימים או שבועות בודדים. כחלק מהתהליך, חלק מהאנשים חווים  אי נוחות זמנית בראייה כאבי ראש קלים ואף סחרחורת.
בזכות שיטת ההתאמה הייחודית ®MULTIMAX רוב הלקוחות שלנו, לרבות אלו שקיבלו בזה הרגע את זוג המשקפיים הראשונות שלהם, מרגישים נפלא כבר מהרגע הראשון לקבלתם.

אנו מספקים 100% אחריות להסתגלות מלאה למשקפיים החדשים שלכם. רוב מוחלט של לקוחותינו לא חווים כלל קשיי שכזה  ומרגישים שיפור ניכר בראייה, מהרגע הראשון.

אך אם אתם נמנים על המשתמשים הבודדים שמעט קשה להם יותר להסתגל למשקפיים החדשות (עניין אינדיבידואלי המשתנה ממשתמש למשתמש), אנו מציעים אחריות להסתגלות של 3 חודשים ממועד קבלת המשקפיים. אם השימוש במשקפיים לא נוח ולא "מסתדר", אתם מוזמנים, בחינם, לאופטיקה לביצוע התאמות ואיזונים עד לשביעות רצון מלאה – פעולה האפשרית רק לאחר שימוש רצוף במשקפיים למשך לפחות 14 יום.

אם גם אחרי ההתאמות החדשות חוויית השימוש במשקפיים אינה אופטימאלית, נזמין אתכם לביצוע בדיקת אופטיקה חוזרת ובמידת הצורך יוחלפו העדשות לעיצוב אופטי שונה או למרשם ראייה חדש.

חשוב לציין שבהזמנה באופטיקה עיניים, בנוסף לאיכות מוצרים גבוהה ביותר ושירות אישי ללא דופי  יש לכם בנוסף "אבא ואמא" למוצר.

חשוב לשים לב שיש הבדל תהומי בין עדשות איכות לעדשות פשוטות וזולות. המחיר תלוי ברמת האיכות, ברמת הפיתוח , ברוחב התעלה שלהם במעבר לקריאה, ביכולתם להתמודד בצורה מיטבית עם אתגרים שונים כגון: אופי המרשם, גובה המרשם, צילינדר, התאמת אורך התעלה לקריאה, מבנה העדשה ביחס לגודל מסגרת ולמרכזי אישונים, מבנה פנים, מבנה האף ועוד ועוד.

כמו כן, בכדי להבטיח ראיה חדה, חלקה ונוחה במעברים מהמרחק לקריאה, עם מינימום עיוותים והפרעות אופטיות "המשגעות" את המוח וגורמות לאי נוחות וחוסר יכולת להרכיב המשקפיים לאורך זמן, כדאי לבדוק טוב טוב כאשר מקבלים הצעה במחיר זול בצורה "חריגה". קנייה במחיר זול ומפתה מוביל בדרך כלל לעדשות באיכות ירודה ובמקביל להליך התאמה מהיר ולא מדויק.

במקרים אלו לרוב הלקוח מקבל משקפיים באיכות ירודה שבדרך כלל מתלווה להליך התאמה לא מדויק ולא מקצועי ושם את כספו על קרן הצבי.
במקרים אלו לאחר קבלת המשקפיים והתלונות של הלקוח שלא מרוצה ולא רואה ברור, או לא מרגיש נוח עם המשקפיים, "סיסמת הקסם" הנאמרת לו על ידי האופטיקה היא "אתה חייב להתרגל!"….. (במילים אחרות – "להמשיך לסבול!")

לייעוץ ומידע נוסף התקשרו או הגיעו אלינו לאופטיקה עיניים פ"ת!

בקצרה? בצעו סקר שוק מספק. קראו מספיק מידע והבינו שמה שנשמע טוב וזול מדי ככל הנראה לא יעלה על הדרישות המקצועיות כשמדובר במשקפי מולטיפוקל.

זכרו כי מדובר בעיניים שלכם, על כן מומלץ ללכת על בדיקת ראייה מקיפה, וביצוע רכישת משקפי מולטיפוקל ממרכז אופטיקה בעל שם חזק ומוכר לצד ניסיון של עשרות שנים בהליכי-התאמה של עדשות מולטיפוקל, קרי, מרכז אופטיקה מתקדם שהולך על רכישתן של העדשות מהאיכותיות ביותר בעולם. סה טו.

לייעוץ חינם חייגו 077-8050740
או פנו בטופס:

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק

בס"ד

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
מולטיפוקל החל מ- ₪890 בלבד!
עדשות בליטוש דיגיטלי אחורי המעניקות חדות ראיה מקסימלית!
*חברי קופ"ח כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית ייהנו מ-600 ₪ הנחה
על כל מסגרות הראיה באופטיקה!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

בס"ד

Liraz Limmer
Liraz Limmer
09/09/2023
ללא מילים! יהודה איש מקצוע יחיד ומיוחד במינו! הגעתי לבדיקה שגרתית שהתבררה כמשנה סדרי עולם. בזכות הבדיקה היסודית והמקצועית שערך יהודה הותאמו למידותיי בצורה נכונה ומדוייקת עדשות ראייה איכותיות ביותר עם אופטיקה שנכונה לי. יהודה השקיע בבדיקתי זמן לא מבוטל השמור רק לבעלי מקצוע מסורים וערכיים שטובת הלקוח בלבד לנגד עיניו. מיום קבלת המשקפיים שהגיעו במהירות רבה, אני נהנת מאוד להרכיבם וראייתי טובה יותר ורגועה יותר. הכל בזכות הדיאגנוזה הנכונה וההתאמות הנכונות שבוצעו. יהודה אין כמוך המשך לעשות טוב לבני אדם! ישר כח ושנה טובה!
ורדה אזולאי
ורדה אזולאי
14/08/2023
קניתי אצל יהודה היקר משקפיים (רגילות) בהתאמה אישית וכאבי הראש פשוט הפסיקו!!! לפני שיהודה מוכר משקפיים הוא עושה בדיקה מעמיקה שרק הוא יודע לעשות (לפעמים בדיקה שעורכת שעה) ואז ממליץ איזה מספר וצילינדר לקחת. נוסף על זה, הוא עומד על כך שלא רק תראו טוב אלא שגם הראייה שלכם תהיה נוחה לעיניים ושלא תתעייפנה בקריאה ארוכה. כל זה נוסף על כל הפיצ'רים הקיימים רק אצלו. מומלץ מאוד!!
אודיה כחלון
אודיה כחלון
13/08/2023
נשבו לי המשקפיים הלכתי ליהודה ביקשתי תיקון ויהודה הזמין את החלק השבור תוך כדי שמזהיר את החברה שיביא את החלק בצורה איך שהוא רוצה שלא ישבר ותוך יום הכול הסתדר משקפיים חדשות וכל זה היה יום חמישי אבל במוצ"ש הילד שבר לי את המשקפיים וחזרתי יום ראשון ויהודה הזמין לי שוב חלק חדש(רק בצד השני)אבל הפעם החברה סיפקה חלק שבור!, כאשר יהודה הרכיב לי את החלק הוא ישר הבין שהוא הוא שבור התקשר לחברה ואמר להם "הלקוח שלי צריך לקבל הטוב ביותר ואני לא מוכן שתספקו לי מוצרים שבורים תזמינו לי חלק חדש וטוב" היופי בכל הסיפור שבאמת לא שמים לב לחלק השבור ומוכר אחר היה דחוף לי את החלק בראש קטן ושלום על ישראל יהודה יצאת צדיק!!!! כל הכבוד זה אדם עם אמון ושווה לחזור ולקנות ממנו שוב
לימור יונגר
לימור יונגר
11/08/2023
יהודה תיקן לי את משקפי השמש, היה מקצועי ואדיב מאד
akiva bd
akiva bd
07/08/2023
תודה רבה ליהודה מאופטיקה עיניים. אחלה שרות, עבודה יסודית, בהחלט מפתיע. הזמנתי משקפי מולטיפוקל, עכשיו קיבלתי אותם ורואה מצויין מהרגע הראשון. שוב תודה רבה. ממליץ מכל הלב.
larisa slobodkin
larisa slobodkin
06/08/2023
Оптика очень хорошая, такой же хороший оптометрист. 👍 Заказала ещё одни очки и осталась довольна. Спасибо большое
ראובן בלצינסקי
ראובן בלצינסקי
06/08/2023
בדיקת ראיה מקצועית ומקיפה, עכשיו קיבלתי את המולטיפוקל החדשות שלי ורואה מצויין מהרגע הראשון. ממליץ בחום.
אספי יצחקי
אספי יצחקי
09/07/2023
שירות מעולה , יחס אישי ללא תחרות .בדיוק מה שחיפשתי . מקצועיות ללא פשרות
משה מקס
משה מקס
06/07/2023
הגענו אשתי ואני לאופטיקה דרך חיפוש רב של חנויות אופטיקה שמתמחות במולטיפוקל באינטרנט. מאד שמח שבחרנו באופטיקה זו. עברנו שנינו ע"י יהודה הבעלים בדיקת ראיה מרשימה, מושקעת ויוצאת מן הכלל, והזמנו שנינו משקפי מולטיפוקל. לפני יומיים קיבלנו אותם ושנינו מאד מרוצים מחדות ובהירות הראייה. ממליצים בחום רב!
yafa davda
yafa davda
03/07/2023
הגעתי לאופטיקה עיניים דרך פייסבוק, קיבלתי יחס מעולה. הכי חשוב להדגיש שהאופטומטריסט בעל ידע רב ועם סבלנות רבה בלשרת את הלקוח. עכשיו קיבלתי את משקפי המולטיפוקל החדשים שלי ורואה מצויין וברור כבר מהרגע הראשון בלי שאצטרך להסתגל. ממליצה מאוד.

לקוחות מרוצים מספרים:

שיחת היכרות ללא התחייבות